  • 1. Data: 2009-02-18 17:40:13
    Temat: Co z kredytem w CHF w MRT2 ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Witam.
    Zakladajc, ze dzisiaj biore kredyt w CHF po 3 zl za CH i dzisiaj wchodzimy
    do RMT2 to:
    - dopoki nie wejdziemy do strefy Euro kredyt bedzie sie wachal (nie liczac
    Liborow) w granicach maks 15 % za CHF ?
    - jak zostanie przeliczony CHF po tych dwoch latach na euro ? Czy bedzie to
    korzystny kurs dla takiego kredytobiorcy ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-02-18 18:06:57
    Temat: Re: Co z kredytem w CHF w MRT2 ?
    Od: Ra <a...@a...com>

    Fantom pisze:
> [...]
    > - dopoki nie wejdziemy do strefy Euro kredyt bedzie sie wachal (nie
    > liczac Liborow) w granicach maks 15 % za CHF ?
    wahania dotyczą euro aczkolwiek ze względu na korelację eur/chf masz
    szansę na małe zmiany na chf
    > - jak zostanie przeliczony CHF po tych dwoch latach na euro ? Czy bedzie
    > to korzystny kurs dla takiego kredytobiorcy ?
    dlaczego ma być przeliczony ? kredyt jest w chf

  • 3. Data: 2009-02-18 18:12:31
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > wahania dotyczą euro aczkolwiek ze względu na korelację eur/chf masz
    > szansę na małe zmiany na chf

    No to mialem na mysli :) Pytanie czy zawsze CHF/EUR bedzie stosunkowo
    stabilny.

    > dlaczego ma być przeliczony ? kredyt jest w chf

    Mam tu na mysli jak juz zostanie przeliczona zlotowka na EUR (oczywiscie nei
    o wartosc ba ta to jest nieznanan) i jak to ma sie do kredytu. Mam rozumiec,
    ze tez raczej nci sie nei zmieni i bedzie to w miare bez zmian ?

    Podusmowujac - biorac dzisiaj kredyt w CHF nie ma co liczyc na "zysk
    spekulacyjny" (wynikajacy z obnizenia w czasie wartosci CHF/PLN) ? Jedyny
    zysk (w stosunku do kredytu w PLN) to bedzie na nizszym oprocentowaniu ?

    Fantom

  • 4. Data: 2009-02-18 19:05:29
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Fantom pisze:

> [...]

    Kredyt jest we frankach i taki pozostanie do końca.
    (chyba że Szwajcaria wejdzie do strefy euro)