  • 1. Data: 2009-02-18 19:21:08
    Temat: eurobank i zastrzeżenie karty
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Czy ktoś testował jak się zachowuje eurobank po zastrzeżeniu karty?
    Czy nadal pobiera opłaty lub z automatu wysyła duplikat?

    Podsumowując - doszedłem do wniosku, że karta debetowa tegoż banku nie jest
    mi potrzebna bo i tak nieużywana leży w szufladzie. Czy aby nie ponosić
    kosztów jej używania wystarczy jej zastrzeżenie, czy lepiej zrezygnować w
    oddziale?

  • 2. Data: 2009-02-18 20:05:51
    Temat: Re: eurobank i zastrzeżenie karty
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jest mi potrzebna bo i tak nieużywana leży w szufladzie. Czy aby nie
    > ponosić kosztów jej używania wystarczy jej zastrzeżenie, czy lepiej

    możesz zadzwonić i zastrzec oraz zaznaczyć, że nie chcesz duplikatu -
    działa i bank nie nalicza opłaty ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS