  • 1. Data: 2009-02-18 18:46:12
    Temat: Przelew SEPA z jednego banku krajowego do innego?
    Od: Sheen <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl>

    Czy przelew SEPA można wykonać z banku w Polsce do innego banku krajowego?

  • 2. Data: 2009-02-18 18:59:28
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Sheen pisze:
    > Czy przelew SEPA można wykonać z banku w Polsce do innego banku krajowego?
    nie ma sensu - do tego jest euroelixir
    ale mozna oczywiscie to zrobic jesli oba banki obsluguja SEPA
    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 3. Data: 2009-02-18 20:05:21
    Od: Sheen <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl>

    Dannyboy wrote:

    > nie ma sensu - do tego jest euroelixir
    > ale mozna oczywiscie to zrobic jesli oba banki obsluguja SEPA

    chodzi mi o koszt. W mBanku przelew walutowy do innego banku krajowego
    to 0,25% kwoty przelewu, a SEPA to tylko 5 zł. Można zatem użyć w tym
    przypadku SEPA, czy nie?

  • 4. Data: 2009-02-18 21:58:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    Sheen pisze:

    > chodzi mi o koszt. W mBanku przelew walutowy do innego banku krajowego
    > to 0,25% kwoty przelewu, a SEPA to tylko 5 zł. Można zatem użyć w tym
    > przypadku SEPA, czy nie?

    Można. Z tym, że SEPA w mBanku za 5PLN - to jest promocja.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-02-19 09:47:28
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dannyboy" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    > nie ma sensu - do tego jest euroelixir
    > ale mozna oczywiscie to zrobic jesli oba banki obsluguja SEPA

    SEPA krajowe też "chodzą" na EuroELIXIR ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 6. Data: 2009-02-19 09:49:08
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> napisał w wiadomości

    > chodzi mi o koszt. W mBanku przelew walutowy do innego banku krajowego to
    > 0,25% kwoty przelewu, a SEPA to tylko 5 zł. Można zatem użyć w tym
    > przypadku SEPA, czy nie?

    Jasne, że możesz!
    Czy to będzie przelew między bankami w Polsce, czy gdziekolwiek indziej,
    zasady są takie same.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor