  • 1. Data: 2009-02-18 16:45:33
    Temat: MASZ KREDYT HIPOTECZNY, NO TO POCZYTAJ - OGÓLNOPOLSKA MOBILIZACJA PRZECIWKO BANKOM !!!
    Od: "Bankowiec" <j...@a...pl>

    aby zalatwic banki na cacy wystarczy ze w momencie gdy wplynie wam wyplata
    miesieczna, wyplacicie ja w bankomacie w ten sam dzien lub najpozniej na
    nastepny i tak nie ma sensu trzymac jej na ROR-rze przy zlodziejskim oprocentowaniu.

    Jeszcze lepiej gdy masz kredyt hipoteczny i zdefiniowany przelew w swoim banku
    na konkretny dzien, wystarczy ustawic go na 12 kazdego miesiaca i nie ma bata,
    system informatyczny nie wydoli z przetwarzaniem danych przez noc i bedzie sie
    krecil przez kilka dni, co spowoduje kupe problemów bankowi.

    Co to da ?
    Nieprawidłowe naliczenie odsetek, duze prawdopodobienstwo ze system się zapętli
    i splaci nam kredyt przy tak mocnym obciazeniu poprzez wyzerowanie kredytu, brak
    papieru do tak duzej ilosci wydruków, chaos wsrod bankowcow, oraz wiele
    nieprzewidzianych niespodzianek.

  • 2. Data: 2009-02-18 16:50:28
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Bankowiec" <j...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > kredytu, brak
    > papieru do tak duzej ilosci wydruków, chaos wsrod bankowcow, oraz wiele

    nie doceniasz mocy procesora Core2Duo :)

  • 3. Data: 2009-02-18 17:14:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bankowiec" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Mama wie?

    marekz

  • 4. Data: 2009-02-18 17:33:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-18, Bankowiec <j...@a...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > papieru do tak duzej ilosci wydruków, chaos wsrod bankowcow, oraz wiele

    Znacznie więcej osób/instytucji co miesiąc opłaca ZUS/US tego samego
    i dupa. System nie pada. Na pewno przemyślałeś tą swoją teorię? ;]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-02-18 17:54:51
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Bankowiec napisal(a):

> [...]
    > papieru do tak duzej ilosci wydruków, chaos wsrod bankowcow, oraz wiele

    pomyliłeś grupy, to nie jest grupa o dowcipach

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 6. Data: 2009-02-19 00:06:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbylut" s...@N...zzz

    > pomyliłeś grupy, to nie jest grupa o dowcipach

    A o czym? Czytam -- euro po 5 czy 6 złych w chwili wymiany złego na dobrego. ;)
    To nie dowcip? :) Przy tym tempie nie będzie to 5 czy 6, ale tysiąc złych do
    jednego dobrego euro. :)

    Ktoś wziął kredyt na mieszkanie, a musi spłacać kredyt z dwóch mieszkań.
    To nie dowcip? :) Przy tym tempie nie będzie to jedno mieszkanie, nie
    będą dwa, ale będzie płacz i zgrzytanie zębinamai.

    -=-

    Tuż po północy polałem z oszczędnego w Eurobanku na rozrzutne, aby rzucić stamtąd do
    Citka.
    I szmal gdzieś wisi... Teraz są dobre wiatry i mógłbym spłacić kartę stąd... W dzień
    będę
    musiał targać kompa (lub choćby flaszkę na USB) aby polać... I na dodatek będę musiał
    robić raczej rano... Zanim elixir nie będzie ziewał... ;)

    Boże!! Jak ja tego nie lubię -- budzenia się!!!
    A przeca aby wyjść z mieszkania, chyba trzeba się zbudzić...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-02-19 13:08:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Ktoś wziął kredyt na mieszkanie, a musi spłacać kredyt z dwóch mieszkań.
    > To nie dowcip? :) Przy tym tempie nie będzie to jedno mieszkanie, nie
    > będą dwa, ale będzie płacz i zgrzytanie zębinamai.

    Ojej, po co brał w euro? Lub w drugą stronę: ktoś brał kredyt w
    złotówkach na całe mieszkanie, a teraz spłaca za pół mieszkania. Może mu
    dołożyć jakiś podatek związany z nadmiernym zyskiem z osłabienia się
    złotówki? Bądźmy symetryczni w swoich propozycjach. Jeśli uznajemy, że
    nie można tracić na różnicy kursu, to też nie można zyskiwać!

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-02-19 13:20:11
    Temat: Re: MASZ KREDYT HIPOTECZNY, NO TO POCZYTAJ - OGÓLNOPOLSKA MOBILIZACJA PRZECIWKO Sejmowi i rzadowi !!!
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Trochę inaczej: skoro jest belkowe od lokat itp. to nadal powinna być ulga
    odsetkowa, czyli odliczenie od przychodu zapłaconcyh bankom odsetek od kredytó
    hipotecznych dla osób fizycznych, tak jak dla kredytów udzielonych do końca 2007 r.

    W tej chwili Ci "starzy" kredytobiorcy korzystają trzy razy (raz niskie ceny za m2
    przed boomem, dwa przeciętny wówczas kurs złotego bardziej podobny do dzisiejszego,
    trzy ulga odsetkowa), a "nowi" kredytobiorcy od 1 stycznia 2008 r. dostają trzy razy
    po dupie j.w.
    JaC

    -----