  • 51. Data: 2019-10-10 18:28:49
    Temat: Re: kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >No, pozostałe zależą od generalnego ustawienia.

    >Są trzy możliwości - block / allow for session / allow. Jasne jest,
    >że
    >zamknięcie przeglądarki (z ustawionym kasowaniem "generalnym") mogą
    >przeżyć tylko te ostatnie.

    No - u mnie przycisk jest obok haczyka "usuwanie podczas zamykania",
    ale pod przyciskami "Usun dane" i "zachowane dane", a w ogole w sekcji
    "ciasteczka i dane stron".

    I tak nie bardzo wiadomo - dotyczy sekcji czy haczyka ...

    A mozliwosci do wyboru raczej do usuwania nie pasuja.
    Zreszta w opisie okienka napisali "okresl zasady akceptacji ciasteczek
    i danych stron".

    https://support.mozilla.org/pl/kb/storage-api?redire
    ctlocale=en-US&as=u&redirectslug=permission-store-da
    ta&utm_source=inproduct

    Angielski opis lepszy
    https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disa
    ble-cookies-website-preferences

    "To remove all cookies and site data when Firefox is closed: ..."

    Dodaj do tego, ze sa cookie sesyjne i dluzsze ...

    J.

  • 52. Data: 2019-10-11 14:38:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > No - u mnie przycisk jest obok haczyka "usuwanie podczas zamykania",

    Domyślam się że to:
    "Usuwanie ciasteczek i danych stron podczas zamykania przeglądarki
    Firefox" i następnie "Wyjątki".

    > ale pod przyciskami "Usun dane" i "zachowane dane", a w ogole w sekcji
    > "ciasteczka i dane stron".

    Ja tu mam "Wyczyść dane", "Zachowane dane" i "Wyjątki". Może w starszym
    (nowszym?) FF było jakoś inaczej? Ale także działało.

    > I tak nie bardzo wiadomo - dotyczy sekcji czy haczyka ...

    Wyjątki - haczyka. Tu jest to jasne.

    > Dodaj do tego, ze sa cookie sesyjne i dluzsze ...

    To nie ma znaczenia, usuwane są wszystkie sesyjne oraz wszystkie, które
    nie mają być zostawione.

    --
    Krzysztof Hałasa