  • 1. Data: 2019-09-27 08:35:52
    Temat: Alior
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Takie technicznie pytanie

    loguje sie do aliora ... przepraszamy, prace techniczne.
    No coz zdarza sie.

    Ale rano nie przeszlo, cos mnie tknelo, sprawdzam w przegladarce na
    telefonie - dziala.
    Czyszcze cache w firefoxie, cookie od aliora - nie dziala.
    Odpalam w trybie prywatnym ... nie dziala.

    To gdzie on trzyma te istotne informacje ?

    J.

  • 2. Data: 2019-09-27 21:51:03
    Temat: Re: Alior
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 27.09.2019 o 08:35, J.F. pisze:
    > Ale rano nie przeszlo, cos mnie tknelo, sprawdzam w przegladarce na
    > telefonie - dziala.
    > Czyszcze cache w firefoxie, cookie od aliora - nie dziala.
    > Odpalam w trybie prywatnym ... nie dziala.

    Może prace techniczne obejmowały tylko wersję desktopową?

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2019-09-28 07:54:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Sep 2019 21:51:03 +0200, Grzegorz Tomczyk napisał(a):

    > Może prace techniczne obejmowały tylko wersję desktopową?

    To nie jest ta sama wersja ?

    Po tym poscie ruszylo, odpalilem inna przegladarke ... pojawil sie
    jakis blad z system.aliorbank.pl, a potem ruszylo w obu
    ... cache DNS ?

    J.

  • 4. Data: 2019-09-28 14:48:12
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 28/09/2019 07:54, J.F. wrote:

    > To nie jest ta sama wersja ?

    Wydaje mi się żę strona i apka na tel to są dwa różne produkty, które
    mają tylko jedną wspólną bazę danych.

    Xenocide

  • 5. Data: 2019-09-28 16:00:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 28 września 2019 14:48:15 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Wydaje mi się żę strona i apka na tel to są dwa różne produkty, które
    > mają tylko jedną wspólną bazę danych.

    Przecież napisał, że sprawdził _w przeglądarce na telefonie_, a nie _w apce_.
    Choć wersje mogą być różne, ale alior ma już chyba RWD.