  • 1. Data: 2019-09-25 16:21:16
    Temat: czy jest jeszcze normalny bank? bez sms do zalogowania?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    czy jest jakiś normalny bank bez tych pojebanych kodów sms do zalogowania?

    proboje się od kilku minut zalogować do eurobanku
    co kliknę to przychodzi kod sms co powinien przyjść wczesniej

    reasumując nie mogę się zalogować przez te ich cuda

    hasło sms nr 6
    klikam nowe hasło
    i dopiero wtedy przychodzi te numer 6
    a już mam podać nr. 7

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl

  • 2. Data: 2019-09-25 17:07:49
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, September 25, 2019 at 4:21:18 PM UTC+2, zlotowinfo wrote:
> [...]
    > co kliknę to przychodzi kod sms co powinien przyjść wczesniej
    >
    > reasumując nie mogę się zalogować przez te ich cuda

    Chyba większość banków działa "prawie" jak dawniej.

    Tzn. po pierwszym zalogowaniu przychodzi SMS i możliwość zaznaczenia "dodaj
    przeglądarkę jako zaufaną". Po czym już SMSy do logowania nie przychodzą.

  • 3. Data: 2019-09-25 17:14:38
    Od: z <...@...pl>

    To takie RODO bis. Wiesz komu masz za nie dziękować ;-)

  • 4. Data: 2019-09-25 17:16:01
    Od: z <...@...pl>

    Może spróbuj z gównianego androida. Oni uważają takie urządzenia za
    bezpieczniejsze ;-)

  • 5. Data: 2019-09-25 19:09:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    no właśnie w eurobanku nie ma nic takiego by dodać przeglądarkę jako
    zaufaną, tylko za każdym razem przy logowaniu wymaga sms

    znacie jakieś banki które nie wymagają do każdego logowania sms'ów?

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl
    https://oga.pl

    ps.com...

  • 6. Data: 2019-09-25 20:23:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 25 września 2019 19:09:16 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > no właśnie w eurobanku nie ma nic takiego by dodać przeglądarkę jako
    > zaufaną, tylko za każdym razem przy logowaniu wymaga sms

    A zalogowałeś się w końcu?
    Godny podziwu odwyk bankowy - 25. logować sie pierwszy raz od 13., albo i po dłuższej
    przerwie...

    > znacie jakieś banki które nie wymagają do każdego logowania sms'ów?

    PKO (a na pewno inteligo) i podobno "żubr pekao". Oba są ponad prawem.
    Santander, mbank i kantor aliora pozwalają dodać jako zaufane (santander -
    ciekawostka - nie pozwala na to w oknie "prywatnym" - w mbanku można, ale oczywiście
    do zamknięcia tego okna).
    milek i citek chcieli raz SMSa i na razie jest spokój.
    bnp chce za każdym razem - przynajmniej w pl@net, w gocoś-tam nie sprawdzałem.

    A najlepiej korzystać z apek.

  • 7. Data: 2019-09-25 20:25:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A najbardziej powalone jest dawanie kropeczek/gwiazdek zamiast cyfr przy wpisywaniu
    JEDNORAZOWEGO hasła SMS...

  • 8. Data: 2019-09-25 20:30:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-09-25 17:07, japanizer<"!">japanizer.org pisze:

    Taki off-top, ale wlazłem na Twoją stronę i przeglądarka wyświetla
    Internal Server Error. Tak ma być?

    K.

  • 9. Data: 2019-09-25 20:55:28
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-09-25 o 16:21, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > co kliknę to przychodzi kod sms co powinien przyjść wczesniej
    >
    > reasumując nie mogę się zalogować przez te ich cuda

    Ja mam token do EB :) nie muszę czekać na sms ;)
    ale fakt - teraz wygodniej z komorki niż z kompa

    Pozdro

  • 10. Data: 2019-09-25 20:56:19
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, September 25, 2019 at 8:30:58 PM UTC+2, Krystek wrote:
    > W dniu 2019-09-25 17:07, japanizer<"!">japanizer.org pisze:
    > >

    > Taki off-top, ale wlazłem na Twoją stronę i przeglądarka wyświetla
    > Internal Server Error. Tak ma być?

    Tak ma być.

    Kiedyś było rozszerzenie do Firefoksa, ale po tylu zmianach API do rozszerzeń w końcu
    zdechło - i brakło sił na kolejne przepisywanie prawie od zera.

    Jakieś szczątkowe informacje tu: https://legacycollector.org/firefox-addons/567536/in
    dex.html