  • 1. Data: 2019-09-26 22:10:49
    Temat: Niefart wiśniowy
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    Heh, nastawiłem się na wisienki od Aliora
    a tu okazało się (już w placówce) że BPH kiedyś tam w przeszłości
    zawalił sprawę i nie zamknął siakiegoś mojego konta oszczędnościowego :/
    Meritum pozamykał wszystko jak trzeba - a BPH się zeszmacił i Alior
    przejął od nich całkowicie martwe konto.
    A że było to parę lat wstecz, żaden papier się u mnie nie zachował

    Cóż, pozostało mi wypowiedzieć umowę ramową i pożegnać wisienki...

    Pozdro

  • 2. Data: 2019-09-26 22:24:40
    Temat: Re: Niefart wiśniowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2019 22:10:49 +0200, Waldek napisał(a):
> [...]
    > przejął od nich całkowicie martwe konto.
    > A że było to parę lat wstecz, żaden papier się u mnie nie zachował

    Ale poinformowal Alior gdzies na poczatku, czy tuz przed wisienkami ?

    > Cóż, pozostało mi wypowiedzieć umowę ramową i pożegnać wisienki...

    Ale jaka satysfakcja :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-09-26 22:35:43
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-09-26 o 22:24, J.F. pisze:

    > Ale poinformowal Alior gdzies na poczatku, czy tuz przed wisienkami ?

    Złożyłem wniosek przez net, ale nieskutecznie - czekaj na kontakt
    Kontakt zadzwonił i polecił się udać do placówki celem uzupełnienia
    danych (chyba chodziło o oświadczenie rezydencji podatkowej)

    Reszta wyszła w placówce, miła panienka/pani poinformowała mnie
    że mam u nich konto pochodzące z BPH :/ i bardzo mi jednak chciała
    otworzyć ROR mimo-wszystko , kusząc tymi 3% do końca roku (max 20kzl)

    > Ale jaka satysfakcja :-)

    Oj ...satysfakcja to by była - ale po konsumpcji owoców ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2019-09-26 22:56:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2019 22:35:43 +0200, Waldek napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Oj ...satysfakcja to by była - ale po konsumpcji owoców ;)

    Teraz tez jest - nie ma wisienek to nie ma konta, nie bedzie Cie tu
    bank zwodzil :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-09-26 23:17:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 22:35, Waldek pisze:
    > pani poinformowała mnie
    > że mam u nich konto pochodzące z BPH

    Ciesz się że nie masz paru stówek debetu za opłatę za konto ;-)

    Przecież banki tych wisienek za darmo nie dają. Muszą to przerzucać na
    klienta a sposoby są różne. Czasem dość BEZCZELNE ;-)

  • 6. Data: 2019-09-27 00:22:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5d8d2b06$0$541$6...@n...neostrada.pl

    > Przecież banki tych wisienek za darmo nie dają.
    > Muszą to przerzucać na klienta a sposoby są
    > różne. Czasem dość BEZCZELNE ;-)

    Co do zasady -- dają takim jak my a zabierają
    takim jak Ty i rzadko czynią inaczej. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-09-27 07:56:44
    Od: z <...@...pl>

    > Co do zasady -- dają takim jak my a zabierają
    > takim jak Ty i rzadko czynią inaczej. ;)

    Chyba że się trafi drobny druczek chłechłęchłę

    Taka sprawiedliwość dziejowa? ;-)
    Aby tego uniknąć mam jedno konto i nie mam karty. I kto tu kogo wyru...ł ;-)

  • 8. Data: 2019-09-27 07:58:04
    Od: z <...@...pl>

    Bo z bankami jest jak z PiSem.
    Jesteś zadowolony że Ci dał ;-)

  • 9. Data: 2019-09-27 08:23:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Sep 2019 07:56:44 +0200, z napisał(a):

    > Chyba że się trafi drobny druczek chłechłęchłę
    >
    > Taka sprawiedliwość dziejowa? ;-)
    > Aby tego uniknąć mam jedno konto i nie mam karty. I kto tu kogo wyru...ł ;-)

    Wychodzi na to, ze oni ciebie, skoro tak sie boisz :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-09-27 09:11:13

    W dniu 2019-09-27 o 08:23, J.F. pisze:

    Ja się nie boję. Ja wiem z kim mam do czynienia.