  • 11. Data: 2005-07-13 12:02:30
    Temat: Re: karty nie chronią
    Od: scream <n...@p...pl>

    Glenn napisał(a):
    > Inteligo - jeżeli ustawisz sobie "do wysokości salda".

    pytanie było o bank, a nie o "bank" :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-07-13 12:23:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    scream wrote:

    > pytanie było o bank, a nie o "bank" :)

    PKO BP - teraz Ci lepiej ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-07-13 12:28:31
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Wed, 13 Jul 2005 13:38:32 +0200, Rafał Krupiński
    <r...@n...com> wrote:

    >...ale do czego wystarczyło? sądzisz że dożyłaby do 3. błędnego pinu?

    Myślę, że zlodziejom zależy na tym, żeby wyciągnąc kasę, z denatki już
    pinu nie wycisną.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 14. Data: 2005-07-13 12:43:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Glenn napisał(a):

    > PKO BP - teraz Ci lepiej ;-) ?

    nie, a nawet jeszcze gorzej :P
    Mam alergie na PKO BP i na Inteligo też.

  • 15. Data: 2005-07-13 13:11:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jacek <j...@-...devguide.net> writes:

    > dlatego warto:
    >
    > a) ustalac limity wyplat na kartach, chociaz to troche niewygodne.

    A nie wiem. Jak ktos wyciaga maksymalnie 2 tys. zl z bankomatu, to
    100 tys. limit mu zbedny. Co w tym niewygodnego?

    > b) zapytac agenta, u ktorego ubezpieczamy mieszkanie lub dom o
    > dodatkowe ubezpieczenie kart / torebki. kosztuje niewiele, ale moze
    > pomoc.

    Chyba w samopoczuciu. Bo raczej nie w otrzymaniu odszkodowania za kradziez
    torebki.

    > c) brac karty, ktore oferuja ubezpieczenie od takich zdarzen, czasami
    > trzeba zaplacic pare zlotych wiecej, ale zawsze to jakies
    > zabezpieczenie.

    Kwestia "ile zlotych" i "jakie" zabezpieczenie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2005-07-13 13:22:09
    Od: Gniewomir <s...@s...pl>

    W dniu 2005-07-13 14:28, *Trzypion* napisał(a) co następuje:

    > Myślę, że zlodziejom zależy na tym, żeby wyciągnąc kasę, z denatki już
    > pinu nie wycisną.

    Ale po trzeciej nieudanej próbie wypłacenia kasy mogłaby zostać denatką.

    --
    *Gniewomir*
    Żal mi czasów niemego filmu. Co to była za radość widzieć jak kobiecie

  • 17. Data: 2005-07-13 15:15:47
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Trzypion" <t...@o...org.pulapka.pl> napisał w
    wiadomości news:862ad1d3qv8umtdg4g478tocns2nm85fh2@4ax.com...

    > Myślę,

    Ty nie myslisz. Ty gadasz co ci slina na jezyk przyniesie. Przewaznie
    glupoty.
    Sam sie poddaj torturom w celu wyciagniecia pinu - zobaczymy jaki z ciebie
    chojrak.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 18. Data: 2005-07-13 19:00:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > W mbanku nie da rady. Maksymalny limit to 5k dla VE debetowej.

    Teraz być może tak jest "standardowo", ale ja dopiero niedawno
    zmieniałem sobie limity dla wypłat z rachunku (nigdy wcześniej od czasu
    założenia konta tego nie robiłem) i miałem ustawione "bez limitu".

    K.

  • 19. Data: 2005-07-13 19:23:17
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Teraz być może tak jest "standardowo", ale ja dopiero niedawno
    > zmieniałem sobie limity dla wypłat z rachunku (nigdy wcześniej od czasu
    > założenia konta tego nie robiłem) i miałem ustawione "bez limitu".

    Coś Ci się pozajączkowało,
    bez limitu (do wys. środków)możesz ustawić
    transakcje bezgotówkowe i wypłaty w oddziałach banków,
    ale nie _dzienny_limit_ dla wypłat w bankomatach.
    Tu górny limit jest 5k dla VE i 10k dla VBE.

  • 20. Data: 2005-07-13 20:03:57
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Wed, 13 Jul 2005 15:22:09 +0200, Gniewomir
    <s...@s...pl> wrote:

    >Ale po trzeciej nieudanej próbie wypłacenia kasy mogłaby zostać denatką.

    Po udanej też.
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_