  • 1. Data: 2005-07-13 04:12:56
    Temat: EbaY, BidPay oraz mBank
    Od: Fibre Optic <f...@g...pl>

    Witam,

    ostatnio cos kupilem na eBayu, staralem sie zaplacic za pomoca
    www.bidpay.com (Western Union w internecie), uzylem mojej karty Visa
    Clasic z mBanku. Przez jakis czas status przelewu na BidPayu byl
    "waiting to approval" a przed momentem dostalem e-maile z Bidpaya, ze
    przelew zostal zatrzymany bo nie mozna bylo przeprowadzic walidacji.
    Sprawdzilem na stronie mBanku (moje konto) i widze w 'blokadach'
    tranzakcje na spodziewana kwote. Moje pytanie: co to sa te blokady ?
    Czy pomimo zatrzymania przelewy w bidpayu, po jakims czsie te 'blokady'
    zostana zdjete i pieniadze zostana przeslane ? Czy ktos probowal placic
    clasicem z mBanku w bidpayu ?

    Za wszelka pomoc z gory dziekuje !

    Pozdrawiam,
    Fibre Optic

  • 2. Data: 2005-07-13 08:14:42
    Temat: Re: EbaY, BidPay oraz mBank
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Fibre Optic wrote:
> [...]
    > Czy pomimo zatrzymania przelewy w bidpayu, po jakims czsie te 'blokady'
    > zostana zdjete i pieniadze zostana przeslane ? Czy ktos probowal placic

    Z ta karta sa wieczne problemy, znajoma ma ta karte i czesto dochodzi do
    takich sytuacji, jaki opisujesz (zakupy na Amazon.com). Generalnie
    poczekasz pare tygodni na odblokowanie pieniedzy a infolinia nie pomoze
    Ci poza porada, abys troche poczekal.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 3. Data: 2005-07-13 23:14:32
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > ostatnio cos kupilem na eBayu, staralem sie zaplacic za pomoca
    > www.bidpay.com (Western Union w internecie), uzylem mojej karty Visa
    > Clasic z mBanku. Przez jakis czas status przelewu na BidPayu byl
    BidPay tak robi akceptuje karte przez system online a pracownik blokuje MO
    lepiej juz plac paypalem