  • 11. Data: 2014-04-13 21:34:57
    Temat: Re: karta na oświadczenie lub przeniesienie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 22:09:33 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:

    > Hahahaha, no ubawiłem się. :)
    Bo przy umowie o pracę /świadczeniu ZUS tak jest. Z własną DG czy umowami śmieciowymi
    już dużo więcej zachodu.

  • 12. Data: 2014-04-13 22:11:26
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-13 21:34, Kris pisze:

    > Bo przy umowie o pracę /świadczeniu ZUS tak jest. Z własną DG czy umowami
    śmieciowymi już dużo więcej zachodu.

    W Millenium koleżance wcisnęli KK na podstawie historii konta. Miała
    kilka wpływów ze zleceń, ale nieregularnych tzw. śmieciowych. Na co
    dzień jest studentką. Mnie też wciskali, ale odmówiłem. Doprawdy nie
    wiem w czym tu problem... W BPH i BZ WBK też sami proponują (nawet, gdy
    się nie ma u nich konta, a miało np. rok czy dwa lata temu). mBank daje,
    Citi na oświadczenie bez papierów żadnych... W moim przekonaniu dziś
    problemem jest ulokowanie sensowne depozytów, a nie zdobycie KK.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-04-13 22:21:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 22:11:26 UTC+2 użytkownik S napisał:
    W moim przekonaniu dziś

    > problemem jest ulokowanie sensowne depozytów, a nie zdobycie KK.
    Oczywiście masz dużo racji.
    Z tym wciskaniem to pewnie tam konto kolezanka miała i była ich klientem to i jej na
    podstawie historii w koncie zaproponowali.
    Zresztą różnie to bywa.
    Ja tam z tzw wisienek nie korzystam ale żonka ostatnio na gruponie za 5 zł kupiła
    kupon że niby jak KK w City założy to tableta przyślą. Oczywiście o jakis symboliczny
    limit 1500zl wnisokowała bo kk niepotrzebna do niczego a o tableta dla córki jej
    chodziło. Limit przyznali kartę przysłali i aktywować telefonicznie prosili.
    Żonka zadzwoniła w celu aktywcji a tam aktywowali i zaproponowali że zwiększa limit z
    1500 do 10tys. Nie wiem po co komu limit 10tys więc żona odmówiła, auto zatankowała
    bo trzeba było iles tam wydac KK aby tableta przysłali i czeka na tableta a kk zaraz
    po dobiorze przesyłki zamknie. Ale tak piszę: sami zaproponowali kilkakrotne
    zwiększenie limitu- z 1,5 do 10 tys.

  • 14. Data: 2014-04-13 22:26:05
    Od: "Stefko5" <f...@w...pl>

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W Millenium koleżance wcisnęli KK na podstawie historii konta.
    > ....... ciach ......
    > Citi na oświadczenie bez papierów żadnych...

    A na oświadczeniu, czy podajesz kontakt (telefon, mail, adres) do źródła
    dochodów ?

  • 15. Data: 2014-04-13 22:40:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A na oświadczeniu, czy podajesz kontakt (telefon, mail, adres) do źródła
    > dochodów ?

    nie podajesz, wystarczy, że podasz "rozsądne" dochody i masz dobry BIK

    też taką KK z citi ostatnio dostałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-04-13 23:25:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Apr 2014 19:49:05 +0200, mm napisał(a):
    > Przeniesienie karty to jedna z opcji. Nie muszę salda spłacać, a historia w BIK
    > też jest w porządku. Nie chce mi się tylko z papierami latać. Po prostu. Chcę
    > tak jak kiedyś w Polbanku dostałem kartę za kartę z BZWBK. Pokazuje wyciąg, bank
    > sprawdza mnie w BIK i daje nową kartę pod warunkiem wypowiedzenia starej w ciągu
    > miesiąca od podpisania umowy o nową. Proste? Proste!

    Proste, ale czemu "pod warunkiem wypowiedzenia starej" ?

    Ja rozumiem ze bank chce miec wylacznosc i obroty, ale zeby klienta
    chcial ?
    A gdyby nie to, to mozna by i w miare bezbolesnie kredyt przesunac na
    druga karte - na nowej splacac malo, na starej duzo, po kilku
    miesiacach sie splaci i mozna likwidowac stara.

    J.

  • 17. Data: 2014-04-14 06:36:25
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-13 22:21, Kris pisze:
    > Z tym wciskaniem to pewnie tam konto kolezanka miała i była ich klientem to i jej
    na podstawie historii w koncie zaproponowali.

    Dokładnie tak. Ale nie miała dochodów regularnych. Miała Dobre Konto, z
    którego po prostu korzystała.

> [...]
    po dobiorze przesyłki zamknie. Ale tak piszę: sami zaproponowali kilkakrotne

    Citi? Zwykle tak jest - na początek mały limit, a potem sami podnoszą.
    Kiedyś w Citi mnie nawet nie pytali. Odkąd mam złotą dają SMS czy chcę
    podniesienia - jeśli tak to oddzwaniają. Formalnie muszę wyrazić zgodę.
    Dla Silver po prostu przychodziła informacja po roku mniej więcej, że
    limit podniesiono (zwykle ok. 50%).

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-04-14 06:38:35
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-13 22:26, Stefko5 pisze:

    > Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A na oświadczeniu, czy podajesz kontakt (telefon, mail, adres) do źródła
    > dochodów ?

    To było jakieś... 9 lat temu. Ale podałem. Z tego, co wiem to nie
    dzwonili. Gdy 3 lata temu zmieniałem adres zameldowania to mieli wpisane
    miejsce pracy nieaktualne od kilku lat. Mimo to regularnie podnosili
    kredyt. Zatem też nie sprawdzali.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-04-14 08:48:04
    Od: Mis Kolargol <b...@g...com>

    > nie podajesz, wystarczy, że podasz "rozsądne" dochody i masz dobry BIK
    >

    > też taką KK z citi ostatnio dostałem

    Aż trudno mi uwierzyć, że citi wydaje karty na podstawie tylko wniosku i sprawdzenia
    BIK.
    Czy tego typu wnioskowanie dotyczy także wniosku online ze strony citi?

  • 20. Data: 2014-04-14 08:59:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 08:48:04 UTC+2 użytkownik Mis Kolargol napisał:
    > Aż trudno mi uwierzyć, że citi wydaje karty na podstawie tylko wniosku i
    ?>sprawdzenia BIK.
    Żona podała dane pracodawcy i dochody ale nie było to w żaden sposób weryfikowane ani
    potwierdzane u pracodawcy.
    > Czy tego typu wnioskowanie dotyczy także wniosku online ze strony citi?
    To była jakaś promocja z Grupona- tablet za KK. Warunki jakieś bardzo proste wydać
    kartą kilkaset zł, dostajesz tablet i kartę zamykasz.