  • 1. Data: 2014-04-12 12:22:29
    Temat: Nowa karta Getin Online - koniec porblemow z PayPassem :)
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Nie lubie pseudo-banku Getin Online,
    ale ostatnio mile mnie zaskoczyli -
    - ich nowe karty debetowe maja przezroczyste boki,
    przez ktore ladnie widac druciki od PayPassa :).
    Szacun za pomysl.

    To chyba idealna karta dla ludzi chcacych pozbyc sie
    tej technologii w pewny i bezpieczny sposob.

    PS
    Jakby co moge gdzies zapodac zdjecie/skan tej karty.

  • 2. Data: 2014-04-12 12:38:02
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On Saturday, April 12, 2014 12:22:29 PM UTC+2, jakson wrote:

    > Nie lubie pseudo-banku Getin Online, ale ostatnio mile mnie zaskoczyli - ich nowe
    karty debetowe maja przezroczyste boki, przez ktore ladnie widac druciki od PayPassa
    :).
    > To chyba idealna karta dla ludzi chcacych pozbyc sie tej technologii w pewny i
    bezpieczny sposob.

    Akurat w Getin Banku nie musisz już ciąć karty, żeby wyłączyć PayPass:
    http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/funkcjonalnosc
    _zblizeniowa.pdf

  • 3. Data: 2014-04-12 12:54:02
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Akurat w Getin Banku nie musisz już ciąć karty, żeby wyłączyć PayPass

    Paranoicy i tak beda ciac :)

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ff590a7b97c8e7f
    .html

  • 4. Data: 2014-04-12 14:37:28
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-12 12:38, quiris pisze:

    > Akurat w Getin Banku nie musisz już ciąć karty, żeby wyłączyć PayPass:
    http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/funkcjonalnosc
    _zblizeniowa.pdf

    W ich przypadku dla pewności lepiej jednak użyć noża :)

  • 5. Data: 2014-04-12 19:12:57
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 12 Apr 2014 12:54:02 +0200, jakson napisał(a):

    > Paranoicy i tak beda ciac :)
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ff590a7b97c8e7f
    .html

    I będą mieli rację.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2014-04-12 19:42:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Apr 2014 03:38:02 -0700 (PDT), quiris napisał(a):
> [...]
    :).

    > Akurat w Getin Banku nie musisz już ciąć karty, żeby wyłączyć PayPass:

    I jak to dziala ?

    Dzwonie i kaze wylaczyc ... ale na karcie ciagle dziala.
    Podchodze do czytnika offline - ten pewnie kasuje, bo czemu nie.

    Kiedys tam bedzie czytnik online, moze cos w karcie przestawi ... ale
    co z poprzednimi platnosciami offline ?

    J.

  • 7. Data: 2014-04-12 20:11:16
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F. wystukał, co następuje:

    _zblizeniowa.pdf

    > I jak to dziala ?
    > [...]

    Nie wiem jak w getin, ale w innych bankach umożliwiających takie coś jest
    zazwyczaj informacja, że po deaktywacji funkcji na infolinii trzeba wykonać
    1-2 (różnie) transakcji w sposó tradycyjny.

  • 8. Data: 2014-04-12 22:13:02
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- jakson (2014-04-12 12:22) --------
    > Nie lubie pseudo-banku Getin Online,
    > ale ostatnio mile mnie zaskoczyli -
    > - ich nowe karty debetowe maja przezroczyste boki,
    > przez ktore ladnie widac druciki od PayPassa :).
    > Szacun za pomysl.

    Mam od pół roku KIS ze spokrewnionego z Getinem OpenFinance i też jest taka.

    Zablokowałem telefonicznie paypass i faktycznie nie działa (wielokrotnie
    sprawdzane).

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2014-04-16 14:32:11
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 22:13:02 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Zablokowałem telefonicznie paypass i faktycznie nie działa (wielokrotnie
    >
    > sprawdzane).

    tak samo mam w Citi.

    Ale taka karta odmawia platnosci (czujnik ja widzi ale zwraca komunikat typu uzyj
    czytnika kart itp) czyli karta nadal rozsiewa dane o sobie (a moze i o mnie, nie wiem
    co tam jest obecnie przekazywane) - przeciecie drucikow za pewne ucisza ja na dobre
    ;)