  • 1. Data: 2014-04-11 19:54:03
    Temat: czy jakiś bank wydaje jeszcze karty maestro lub visa electron?
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Ostatnio robię trochę zakupów przez internet (bilety, hotele) i widzę, że mógłbym
    sporo zaoszczędzić płacąc kartą Maestro albo VISA Electron.

    Czy jakiś bank jeszcze je wydaje? Czy są gdzieś bezpłatne?

    Płacąc zwykłym MC lub Visą musiałem średnio zapłacić jakieś ~50zł prowizji od każdej
    z transakcji w granicach 2tys zł.

  • 2. Data: 2014-04-11 20:13:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 10:54:03 -0700 (PDT), az.anonim napisał(a):
    > Ostatnio robię trochę zakupów przez internet (bilety, hotele)
    >i widzę, że mógłbym sporo zaoszczędzić płacąc kartą Maestro albo VISA Electron.
    >
    > Czy jakiś bank jeszcze je wydaje?

    http://www.maestrocard.com/pl/maestro/maestro_card.h
    tml
    Ale czy bedzie na nich pisalo "Maestro" czy "Master" ...

    A Visa Electron to wszedzie przeciez.

    >Czy są gdzieś bezpłatne?
    >Płacąc zwykłym MC lub Visą musiałem średnio zapłacić
    >jakieś ~50zł prowizji od każdej z transakcji w granicach 2tys zł.

    Jakiej prowizji ?
    Ja moze odwyklem, ale zadnej prowizji przeciez nie ma.

    Chyba ze tranzakcje zagraniczne i tak nazywasz oplaty za
    przewalutowanie ... mam wrazenie ze ostatnio Visa bierze wiecej ..

    J.

  • 3. Data: 2014-04-14 12:19:51
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 19:54:03 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > (...)
    > Czy jakiś bank jeszcze je wydaje? Czy są gdzieś bezpłatne?

    Inteligo wydaje.
    Zeby bylo bezplatnie, trzeba wydac bodajze 100zl/mc

    --
    pozdr.
    ls