  • 1. Data: 2007-12-17 19:43:11
    Temat: karta do internetu
    Od: pwk <p...@w...pl>

    Witam,

    mimo, ze moja karta daje możliwość płacenia w necie, to ponieważ jest
    podpięta do konta głównego nie chcę z tego korzystać.
    Czy ktoś może mi polecić darmową kartę do zakupów w sieci taką
    "doładowywaną" czy "pre-paid"? :)

    Dzięki za rady

  • 2. Data: 2007-12-17 19:46:00
    Temat: Re: karta do internetu
    Od: "mevis" <...@...pl>

> [...]
    > podpięta do konta głównego nie chcę z tego korzystać.
    > Czy ktoś może mi polecić darmową kartę do zakupów w sieci taką

    polbank

  • 3. Data: 2007-12-17 19:46:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    pwk napisał(a):
> [...]
    > podpięta do konta głównego nie chcę z tego korzystać.
    > Czy ktoś może mi polecić darmową kartę do zakupów w sieci taką

    KK mBanku. Ustawiasz limity na 1 PLN i zwiekszasz je przed dokonaniem
    zakupu. Pozniej zmniejszasz i juz. Taka lepsza eKarta. W dodatku darmowa
    i z nieoprocentowanym kredytem na 20-50 dni :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-12-17 19:48:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 20:46, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > KK mBanku. Ustawiasz limity na 1 PLN i zwiekszasz je przed dokonaniem
    > zakupu. Pozniej zmniejszasz i juz. Taka lepsza eKarta. W dodatku darmowa
    > i z nieoprocentowanym kredytem na 20-50 dni :)

    Skad ci sie wzielo to "darmowa" ?
    Owszem, w roku wydania moze byc darmo, ale potem to juz chyba od 38
    zl rocznie przedluzenia

  • 5. Data: 2007-12-17 19:56:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Skad ci sie wzielo to "darmowa" ?

    Bo jest darmowa przez pierwszy rok.

    > Owszem, w roku wydania moze byc darmo, ale potem to juz chyba od 38
    > zl rocznie przedluzenia

    Mozna zrezygnowac jesli nie wykrecilo sie limitu i wziasc karte np. w
    Multibanku, gdzie mozna ustawic wszystko tak samo jak pisalem wczesniej.
    Po roku znowu do mBanku itp. itd.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-12-17 20:04:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 20:56, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Bo jest darmowa przez pierwszy rok.

    > Mozna zrezygnowac jesli nie wykrecilo sie limitu i wziasc karte np. w
    > Multibanku, gdzie mozna ustawic wszystko tak samo jak pisalem wczesniej.
    > Po roku znowu do mBanku itp. itd.

    Czy w Multibanku mozna miec podglad do ustawiania parametrow KK bez
    posiadania u nich konta (platnego i to dosyc slono wg mnie)?

    niby mozna robic takie skakanki pomiedzy bankami, ale chyba kiedys (w
    dobie komputeryzacji) odmowia wydania, poniewaz juz sie skorzystalo z
    oferty promocyjnej? W takim BPH to by nie przeszlo - KK w promocji,
    potem przerwa i znowu.

    Naturalnie TOiP posiadanej "ulubionej KK" tez sie moze zmienic, tak
    wiec powyzsze skakanie tez moze miec sens, nawet jesli w sumie mialoby
    dac dwa lata parametryzowanej KK bez oplat.(Z tym, ze ponawiam pytanie
    o KK w multi bez posiadania konta)

  • 7. Data: 2007-12-17 20:11:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Czy w Multibanku mozna miec podglad do ustawiania parametrow KK bez
    > posiadania u nich konta (platnego i to dosyc slono wg mnie)?

    Mozna. Jest osobny rachunek do KK.

> [...]
    > dobie komputeryzacji) odmowia wydania, poniewaz juz sie skorzystalo z
    > oferty promocyjnej? W takim BPH to by nie przeszlo - KK w promocji,

    Ale ja mowie o zmianie karty co rok. Oczywiscie jesli dla kogos to 38 zl
    to jest kwota, ktorej nie moze przebolec.

> [...]
    > wiec powyzsze skakanie tez moze miec sens, nawet jesli w sumie mialoby
    > dac dwa lata parametryzowanej KK bez oplat.(Z tym, ze ponawiam pytanie

    W Multi zmienia sie na korzysc :) Nie dosyc ze zmniejszyli limity to
    wprawdzili alternatywe w postaci 120 zakupow rocznie. Ja przez 1,5
    miesiaca uzytkowania ichniejszego Golda mam juz ok 50 zakupow
    zrobionych. Czyli juz polowe tego co zwalnia mnie z oplaty rocznej.
    Mysle, ze tak do marca wyrobie wymagane 120, a wtedy karte bede mial
    darmowa, pomimo ze termin waznosci mam do listopada.

    A sama karta jest wreszcie trwala i ladna. Poprzednio zwykla VISE
    produkowali na jakichs dziwnych maszynach, farba schodzila z literek po
    tygodniu, a po 3 miesiacach karta wygladala tragicznie. Teraz juz tego
    nie ma. Przynajmniej w wersji Gold, ktore jednak teraz daja praktycznie
    kazdemu, wiec i jej prestiz (jesli kogos to interesuje) jest zerowy.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-12-17 20:24:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 21:11, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Mozna. Jest osobny rachunek do KK.

    Warto zapamietac.

    > Ale ja mowie o zmianie karty co rok.

    Ja tez. W koncu im przeciez wyskoczyloby, jesli chcieliby weryfikowac,
    ze dany "pesel" juz mial ten produkt i uciekl, gdy nadszedl "czas
    zaplaty".

    > Oczywiscie jesli dla kogos to 38 zl
    > to jest kwota, ktorej nie moze przebolec.

    No wiesz...ile lokat trzeba rozbic na lokatki, zeby zaoszczedzic na
    belkowym taka kwote...;)

    Jak to bylo?..."W imie zasad".

> [...]
    > Mysle, ze tak do marca wyrobie wymagane 120, a wtedy karte bede mial
    > darmowa, pomimo ze termin waznosci mam do listopada.

    Przy jedynej KK dosyc solidnie eksploatowanej jest to "do zrobienia"
    dla wiekszosci korzystajacych.
    Jesli mialaby byc to KK "tylko do internetu" to sila rzeczy, o ile
    ktos bardzo duzo nie kupuje w necie, zablokowanie limitu transakcji
    poza chwila zakupu internetowego, uniemozliwi korzystanie z niej w
    sklepach.

  • 9. Data: 2007-12-17 20:31:55
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    pwk wrote:
> [...]
    > podpięta do konta głównego nie chcę z tego korzystać.
    > Czy ktoś może mi polecić darmową kartę do zakupów w sieci taką

    Debetowe (a nie kredytowe) karty BZWBK: Allekarta albo Money.pl
    Dwa lata za darmo, potem AFAIR 25 zł co dwa lata.

  • 10. Data: 2007-12-17 20:43:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Warto zapamietac.

    Mozna tez podpiac KK do rachunku. Ja tak mam. Bo konto Multi uwazam za
    jedno z lepszych jakie istnieja.

    > Ja tez. W koncu im przeciez wyskoczyloby, jesli chcieliby weryfikowac,
    > ze dany "pesel" juz mial ten produkt i uciekl, gdy nadszedl "czas
    > zaplaty".

    Kogo to teraz obchodzi ? Liczy sie aby wiecej sprzedac. Doradca juz tak
    zalatwi zeby bylo ok (zwlaszcza, ze ma od tego prowizje).

    > No wiesz...ile lokat trzeba rozbic na lokatki, zeby zaoszczedzic na
    > belkowym taka kwote...;)

    Mi sie juz nie chce tak oszczedzac. Poza tym aktualnie konsumuje, a nie
    oszczedzam :)

    > Jak to bylo?..."W imie zasad".

    Ano tak :) Aczkolwiek ja juz znalazlem idealne dla mnie KK.

> [...]
    > ktos bardzo duzo nie kupuje w necie, zablokowanie limitu transakcji
    > poza chwila zakupu internetowego, uniemozliwi korzystanie z niej w

    No oczywiscie. Ja to pisalem tak dodatkowo aby zareklamowac KK Multi, bo
    to dla mnie fajny produkt, a wiadomo ze jak klient jest zadowolony to
    poleca innym. W koncu tylko tam dostalem 16k limitu bez zaswiadczen :) A
    w bonusie kredyt odnawialny, ktory lezy jednak nie uzywany.

    --
    Mithos