  • 1. Data: 2007-12-17 17:07:46
    Temat: przelew BPH - mBank - jak dlugo
    Od: "DVI - HDMI" <h...@i...pl>

    jak dlugo moze isc przelew z BPH do mBanku?

    wiem ze z BZWBK przelew do mBanku i BSK potrafi isc
    wiecznosc tzn kilka dni conajmniej a jak jest w przypadku
    BPH >>>> mBanku

  • 2. Data: 2007-12-17 17:53:45
    Temat: Re: przelew BPH - mBank - jak dlugo
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "DVI - HDMI" <h...@i...pl> napisał

    > BPH >>>> mBanku

    BPH ma wychodzące o 7.20 i 11.20
    mBank ma przychodzące o 12.00 15.00 18.15

    --
    Fatrix
    http://www.lookMYroom.com

  • 3. Data: 2007-12-17 17:56:13
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > BPH ma wychodzące o 7.20 i 11.20

    Nie dot.BPH przejętego przez Pekało.

    /*-+

  • 4. Data: 2007-12-17 19:37:47
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Nie dot.BPH przejętego przez Pekało.

    A dlaciego? Przecież to nadal bangla na systemie BPH

    Darek

  • 5. Data: 2007-12-17 20:22:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-17 20:37, Darek stwierdził, że:

    > A dlaciego? Przecież to nadal bangla na systemie BPH

    Ano. Pomijając - czy BPH czasem nie ma 3 wychodzących?
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rozliczeni
    a/przelewy

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 6. Data: 2007-12-18 05:25:20
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Sesje rozliczeniowe KIRu są 3 dla każdego banku ale 3 sesja jest w zasadzie
    chyba dla przelewów ZUS i wewnątrzbankowych. Wiele banków nie wysyła tego
    samego dnia przelewów przyjętych od klienta do określonej godziny. Jesteśmy
    jednak w XXI wieku i jeśli nie ma żadnej awarii a przelew jest wypełniony
    prawidłowo to najpóźniej następnego dnia powinien być na rachunku odbiorcy.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 7. Data: 2007-12-18 08:15:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-18 06:25, Szymuś stwierdził, że:
    > Sesje rozliczeniowe KIRu są 3 dla każdego banku

    Tak, ale nie każdy bank korzysta z 3.

    > ale 3 sesja jest w zasadzie
    > chyba dla przelewów ZUS i wewnątrzbankowych.

    Nie :)

> [...]
    > prawidłowo to najpóźniej następnego dnia powinien być na rachunku odbiorcy.

    BPH na 100% uczestniczy w 3 wychodzących.