  • 11. Data: 2007-12-17 21:15:31
    Temat: Re: karta do internetu
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 21:43, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Mozna tez podpiac KK do rachunku. Ja tak mam. Bo konto Multi uwazam za
    > jedno z lepszych jakie istnieja.

    Zalezy od potrzeb.
    Oplaty za wplaty i wyplaty gotowki...?
    Jak dla mnie za drogo - tj. laczny koszt w przypadku konta ja z
    limitem debetowym i karta bylby zblizony do tego, co place w BPH.
    jesli bym sie przesiadal, to jednak na jakis mix kont, ktory w sumie
    nie kosztowalby mnie (wraz z kosztami przelewow i limitem debetowym)
    wiecej niz jakies 3-4 zl miesiecznie.

  • 12. Data: 2007-12-18 09:07:14
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał(a):

    > Debetowe (a nie kredytowe) karty BZWBK: Allekarta albo Money.pl
    > Dwa lata za darmo, potem AFAIR 25 zł co dwa lata.

    dokladnie to samo polecam :) mam obie...

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: camis | Skype: kamil_darczynski | Icq: 63444620
    Msn: kamil.darczynski | Yahoo: kamil.darczynski | Aim: cmykus

  • 13. Data: 2007-12-18 09:59:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Gru, 10:07, "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>
    wrote:

    > dokladnie to samo polecam :) mam obie...

    Obie sa podpiete do tego samego konto24pl ?

  • 14. Data: 2007-12-18 17:08:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Zalezy od potrzeb.

    Owszem.

    > Oplaty za wplaty i wyplaty gotowki...?

    Gotowki nie wyplacam z tego konta, bo nie mam do niego debetowki. A
    wplaty we wplatomacie sa darmowe (przy uzyciu KK mozna wplacic na rachunek).

> [...]
    > jesli bym sie przesiadal, to jednak na jakis mix kont, ktory w sumie
    > nie kosztowalby mnie (wraz z kosztami przelewow i limitem debetowym)

    Mnie aktualnie kosztuje mniej niz 3 zl kombo Multi + Citi.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2007-12-18 21:54:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Gru, 18:08, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > krzysztofsf napisał(a):

    > Mnie aktualnie kosztuje mniej niz 3 zl kombo Multi + Citi.

    Bogatemu diabel dzieci kolysze ;)

  • 16. Data: 2007-12-19 19:07:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Bogatemu diabel dzieci kolysze ;)

    Jesli uwazasz, ze ja jestem bogaty to sie GRUBO mylisz :)

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2007-12-20 10:29:31
    Od: pwk <p...@p...pl>

    O, dzięki :)

    Money mi pasuje.
    Ma tylko jednego, ale dużego minusa: jeśli opłata jest w innej walucie
    niźli Euro, to biorą 3% za przewalutowanie na Euro! Złodziejstwo...

  • 18. Data: 2007-12-20 12:40:34
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    krzysztofsf pisze:

    > Obie sa podpiete do tego samego konto24pl ?

    Mnie też to ciekawi, bo z tego co kiedyś było pisane na grupie to nie
    można mieć dwóch pre-paidów BZWBK podpiętych do tego samego konta. Nie
    wiem czy w ogóle da się mieć dwie takie karty w BZWBK. Mam Allekartę,
    ale zastanawiam się czy nie zmienić jej na kartę Money, bo coś chodzą
    słuchy o chęci zakupu Allegro przez eBay i tak sobie myślę, czy się w
    związku z tym coś nie zmieni (na gorsze).

    K.

  • 19. Data: 2007-12-21 17:34:36
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik pwk napisał:
    > Money mi pasuje.
    > Ma tylko jednego, ale dużego minusa: jeśli opłata jest w innej walucie
    > niźli Euro, to biorą 3% za przewalutowanie na Euro! Złodziejstwo...

    Mam wrażenie że taką opłatę za przewalutowanie biorą już chyba wszystkie
    banki. Nie chcę się tutaj zarzekać i proszę o poprawienie, ale obiło mi
    się o oczy że w pojawieniu się tej opłaty maczały palce jakieś regulacje
    Visy.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 20. Data: 2007-12-21 20:31:28
    Od: pwk <p...@w...pl>

    nie, bo w moim macierzystym (?) nie ma takiej opłaty.
    A ja własnie m. in. chciałem we funtach zakupować... :(