  • 1. Data: 2007-12-17 19:16:23
    Temat: BPH traci Premium Club
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Poniewaz ktos sie na grupie dopytywal o te karty, to daje link -
    okazuje sie, ze male BPH tez nie bedzie mialo tego cobrand

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=3605

  • 2. Data: 2007-12-17 19:33:23
    Temat: Re: BPH traci Premium Club
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Poniewaz ktos sie na grupie dopytywal o te karty, to daje link -
    > okazuje sie, ze male BPH tez nie bedzie mialo tego cobrand

    Bo chyba nie ma się już tym kto zająć. Większość kumatych wyrobników zwiała
    z tonącego okrętu.

    /*-+

  • 3. Data: 2007-12-17 19:44:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 20:33, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Bo chyba nie ma się już tym kto zająć. Większość kumatych wyrobników zwiała
    > z tonącego okrętu.

    Szkoda, ze nie dadza na internetowa lokate 10-o dniowa w srebrnym
    sezamie wyzszego oprocentowania, jak na sezam max.

    Czyzby wyprowadzanie pieniedzy od nich, do innych bankow na lepsze
    lokaty bylo zjawiskiem marginalnym?

  • 4. Data: 2007-12-18 10:49:07
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Gru, 20:16, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Poniewaz ktos sie na grupie dopytywal o te karty, to daje link -
    > okazuje sie, ze male BPH tez nie bedzie mialo tego cobrand
    >
    > http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=3605

    Mnie osobiście zaciekawiło to, że od pewnego czasu na stacjach Statoil
    przy kasach pojawiały się reklamy kart Eurobanku. Wtedy mi wpadła
    myśl, że pewnie Eurobank wchodzi w konszachty z Eurobankiem i tak
    sobie pomyślalem, że to koniec Premium Club, bo skoro wycofał się
    Empik to program się rozlatuje.
    To dobrze, że punktacja się poprawi, ale żadna to rewelacja i nowość,
    a raczej dopasowanie do standardu rynkowego 1 pkt za 5 zł i lepsze
    naliczanie w przypadku płatności na Statoil. I w tym przypadku żadna
    to rewelacja, bo Orlen też daje więcej punktów za płatności na stacji
    Orlen kartą PKO Vitay.
    Czy ubezpieczenie na kartach Eurobanku jest obowiązkowe?

  • 5. Data: 2007-12-18 11:17:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Gru, 11:49, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Czy ubezpieczenie na kartach Eurobanku jest obowiązkowe?

    Dotychczas byl bezplatny pakiecik.
    Ale to beda inne karty.
    GP 54 czy 56 a nie dotychczasowe 52.
    Inne rzeczy tez sie moga zmienic.
    na stronach nie widzialem info o zmianach.

  • 6. Data: 2007-12-18 12:04:11
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 18 Gru, 12:17, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Dotychczas byl bezplatny pakiecik.
    > Ale to beda inne karty.
    > GP 54 czy 56 a nie dotychczasowe 52.
    > Inne rzeczy tez sie moga zmienic.
    > na stronach nie widzialem info o zmianach.

    Na portalu PRNews pisano o 56 dniach. Nie doczytałem nigdzie
    informacji, czy karty będą z logo Visa czy MC. Wydaje mi się, że gdyby
    to były MC, jak BPHowskie karty, to byłby to początek obecności MC w
    Eurobanku. Sądzę, że informacje o kartach będą dopiero po Nowym Roku,
    ale wzmianka czy wizerunki kart pewnie pojawią się na czytanych przez
    nas portalach.

  • 7. Data: 2007-12-18 12:06:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Visa Classic i Visa Gold :)
    Czytam i czytam i się zastanawiam czy VISA czy MC :)

  • 8. Data: 2007-12-18 15:30:54
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=3605

    Mogliby zaoferować bezproblemowe przejście BPH-->Eurobank dla klientów którzy
    są użytkownikami tej karty. Bo mało komu chce się biegać z dokumentami i
    zaświadczeniami. Tymbardziej że ja np. w BPH dostałem kartę tylko na
    podstawie wyciągów z karty mBanku (nie musiałem nawet z niej rezygnować).

    Sinus

  • 9. Data: 2007-12-19 23:50:35
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzisiaj dostałem wyciąg z KK PremiumClub ale już z logo Żubra. Wygląda na to
    że kroi się jakiś okres przejściowy, bo z jednej strony jest info, że punkty
    za transakcje bezgotówkowe od 1.1.2008 nie będą naliczane, ale u partnerów
    zostaje po staremu i można uskuteczniać zbieractwo, a punkty są ważne 3 lata.

    Tomek