    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta do internetu
    Date: Mon, 17 Dec 2007 12:24:43 -0800 (PST)

    On 17 Gru, 21:11, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Mozna. Jest osobny rachunek do KK.

    Warto zapamietac.

    > Ale ja mowie o zmianie karty co rok.

    Ja tez. W koncu im przeciez wyskoczyloby, jesli chcieliby weryfikowac,
    ze dany "pesel" juz mial ten produkt i uciekl, gdy nadszedl "czas
    zaplaty".

    > Oczywiscie jesli dla kogos to 38 zl
    > to jest kwota, ktorej nie moze przebolec.

    No wiesz...ile lokat trzeba rozbic na lokatki, zeby zaoszczedzic na
    belkowym taka kwote...;)

    Jak to bylo?..."W imie zasad".

    > W Multi zmienia sie na korzysc :) Nie dosyc ze zmniejszyli limity to
    > wprawdzili alternatywe w postaci 120 zakupow rocznie. Ja przez 1,5
    > miesiaca uzytkowania ichniejszego Golda mam juz ok 50 zakupow
    > zrobionych. Czyli juz polowe tego co zwalnia mnie z oplaty rocznej.
    > Mysle, ze tak do marca wyrobie wymagane 120, a wtedy karte bede mial
    > darmowa, pomimo ze termin waznosci mam do listopada.

    Przy jedynej KK dosyc solidnie eksploatowanej jest to "do zrobienia"
    dla wiekszosci korzystajacych.
    Jesli mialaby byc to KK "tylko do internetu" to sila rzeczy, o ile
    ktos bardzo duzo nie kupuje w necie, zablokowanie limitu transakcji
    poza chwila zakupu internetowego, uniemozliwi korzystanie z niej w
    sklepach.