  • 21. Data: 2020-05-09 13:00:46
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 12:00:52 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Tak, jestem pewien - bezwarunkowo bez opłat.
    > Inaczej mówiąc: mogę nie robić żadnych operacji kartami, nie muszę
    > przelewać nic na konto - nic nie muszę robić, i nie ponoszę żadnych
    > opłat związanych z jakimikolwiek usługami bankowymi.
    > Używam konta Santander, karty debetowej Santander po przeniesieniu z
    > Deutsche Banku, oraz kart kredytowej 123 Santander.
    > Czasem jeszcze Alior Kantor, Revolut i Curve.
    > Reszty już nie pamiętam, a to znaczy że nie używam.

    Oj, lepiej by "nie pamiętam" znaczyło, że "nie mam", a nie, że "nie używam", bo to
    się może źle skończyć.

    A KK 1-2-3 z santander masz w promo na darmową wieczność?
    Uwaga, nawet przy takiej promo w TOiP jest 15zł za odnowienie (co 4 lata).
    A bez promo bezpłatny rok, ale potem wymaganie 10 transakcji miesięcznie.

  • 22. Data: 2020-05-09 13:08:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2020 12:00:37 +0200, Akarm napisał(a):

> [...]
    > Czasem jeszcze Alior Kantor, Revolut i Curve.
    > Reszty już nie pamiętam, a to znaczy że nie używam.

    No coz, darmowe konto to obecnie standard, tudziez nawet ustawowy
    wymog (ale tylko konta podstawowego).

    Darmowe przelewy - tez standard, przynajmniej na kontach prywatnych.

    Darmowe karty ... a to juz nie standard, wrecz standardem sa platne
    karty z mozliiwoscia zwolnienia. Ale promocje sie zdarzaja.
    Uwazaj, bo Santader moze miec oplate za wznowienie KD.

    J.

  • 23. Data: 2020-05-09 13:22:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 09:51:02 UTC+2 użytkownik z napisał:

> [...]
    > robią się poleceniem zapłaty...
    >
    > A zapomniałbym. Mam jeszcze jeden warunek darmowości. Musze mieć 5 tysi
    > na tym koncie.
    > Ale to chyba oczywiste że normalny myślący człowiek oszczędza na np.
    > pandemię a nie zadłuża się kartami ;-)
    >
    > Nie muszę wpłacać tam określonych pieniędzy, nie muszę wykonywać
    > konkretnej liczby operacji, nie muszę pilnować terminu spłaty, nie muszę
    > pamiętać tryliona pinów...
    >
    > Szkoda mi na to wszystko życia. Mogę w tym czasie odpoczywać aby jutro
    > pracować wydajniej i za coraz większe pieniądze ;-)

    Urządziłeś się w d4 i boisz się wyjrzeć na zewnątrz.
    I jeszcze do innych wołasz z wnętrza d4, że tam najlepiej - i to na p.b.b., gdzie
    ciągle wałkujemy prawdę...
    Freud miał rację.

    A trafi może to, że 5k musisz trzymać na 0%?
    Nawet na 1% jest to 40zł rocznie - a są lepsze oferty - choćby właśnie w milku.
    To jest Twoja roczna opłata za to konto.

    Reszta nie do zeta, bo do niego już nic nie dotrze.

    Darmowe konto z darmową debetówką i jedną wypłatą z bankomatu/mc można mieć w
    kantorze aliora.
    Darmowe ROR bez debetówki: santander, mbank, inteligo.
    Do bankomatu blik - santander i mbank wszystkue bankomaty darmowe, do tego w
    santander nie trzeba mieć smarkfona - kody można generować w ST.
    Jak koniecznie trzeba debetówkę - mbank wymaga 1 pyk/mc, santander 5/mc.
    Ale po co debetówkę jak można KK w santanderze - 2 lata za darmo, 200zł za wyrobienie
    kart dodatkowych, 1% zwrotu przez rok.
    Limit możesz wziąć 500zł, jak się siebie boisz i kartę nadpłacać, żeby płacić swoją
    kasą.
    Lub KK w citi - darmowa na zawsze, a do tego z premią na start i/lub zwrotami za
    benzynę.
    Konto w santander też z premią na start.

    Pomijam popierdółki w stylu nest czy santander consumer, bo to dla hobbystów, oraz
    klony getout i idea, bo to dla masochistów.

    Z naszych kont w 9 bankach, 6 kredytówek i ogólnie 25 kart, pamiętania o czymkolwiek
    wymaga:
    - konto w milku
    - konto w citi
    - 3 KK w santanderze - żeby je zamknąć nim minie rok - tzn. wpisać w formularz, że
    chce się zamknąć, wtedy dzwonią, żeby przedłużyć bezpłatność na kolejny rok.

    Oczywiście ww. zawracanie głowy przynosi konkretne korzyści.

  • 24. Data: 2020-05-09 13:39:20
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Oj, lepiej by "nie pamiętam" znaczyło, że "nie mam", a nie, że "nie używam", bo to
    się może źle skończyć.

    Wydaje mi się, że polikwidowałem już wszystko, oprócz Pekao SA, bo tam
    konto można zlikwidować tylko w trakcie osobistej wizyty. A nie chce mi
    się jechać.
    Musiałem tam swego czasu założyć, ze względu na niezależne ode mnie
    przeniesienie biura maklerskiego.

    > A KK 1-2-3 z santander masz w promo na darmową wieczność?

    Nie na wieczność.
    Na wieczność mam tylko debetową.

    > Uwaga, nawet przy takiej promo w TOiP jest 15zł za odnowienie (co 4 lata).

    Tak. Pamiętam, że to jest na 4 lata.
    Czyli jeszcze chyba coś około trzech lat. A później się zobaczy. ;)

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 25. Data: 2020-05-09 13:41:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-05-09 o 13:08, J.F. pisze:

    > Uwazaj, bo Santader moze miec oplate za wznowienie KD.

    Kartę debetową mam bezwarunkowo bezpłatną na wieczność.
    Sprawdziłem, dopytałem, niedawno mi wymieniali.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 26. Data: 2020-05-09 13:44:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2020 13:41:40 +0200, Akarm napisał(a):

    > Kartę debetową mam bezwarunkowo bezpłatną na wieczność.
    > Sprawdziłem, dopytałem, niedawno mi wymieniali.

    W kazdej chwili moga zmienic cennik :-(

    J.

  • 27. Data: 2020-05-09 14:31:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 13:39:35 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    > się jechać.
    > Musiałem tam swego czasu założyć, ze względu na niezależne ode mnie

    I darmowe jest od tamtego czasu?
    Ja zlikwidowałem w 2003 jak wprowadzili 3zł opłaty.

    > Nie na wieczność.
    > Na wieczność mam tylko debetową.

    > Tak. Pamiętam, że to jest na 4 lata.
    > Czyli jeszcze chyba coś około trzech lat. A później się zobaczy. ;)

    Czyli kończy się pierwszy rok. Więc przejrzyj wyciągi, czy wyrabiasz te 10 pyk/mc.
    Ale nawet jak wyrabiasz (a może "tym bardziej", bo bankowi będzie zależało), to i tak
    warto wypełnić:
    https://www.santander.pl/przydatne-informacje/formul
    arz-rezygnacji-z-karty-kredytowej
    zadzwonią i na 95% będzie propozycja zwolnienia na kolejny rok.
    A nawet jak nie to nie ma ryzyka - możesz odwołać zamknięcie.

  • 28. Data: 2020-05-09 14:44:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-05-09 o 13:44, J.F. pisze:

    > W kazdej chwili moga zmienic cennik :-(

    Cennik mogą zmienić.
    Umowy już nie. Mam umowę zawartą na zawsze, dokąd będą karty debetowe w
    tym banku.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 29. Data: 2020-05-09 15:32:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > I darmowe jest od tamtego czasu?

    Tak, bez karty. Samo konto, które służyło wyłącznie do ruchów
    maklerskich. Może trafi się wreszcie i u nich jakaś akcja zdalnego
    czyszczenia nieaktywnych kont. ;)

> [...]
    > zadzwonią i na 95% będzie propozycja zwolnienia na kolejny rok.
    > A nawet jak nie to nie ma ryzyka - możesz odwołać zamknięcie.

    Pomyślę za trzy lata.:)

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 30. Data: 2020-05-09 15:34:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2020 14:44:32 +0200, Akarm napisał(a):

    > Cennik mogą zmienić.
    > Umowy już nie. Mam umowę zawartą na zawsze, dokąd będą karty debetowe w
    > tym banku.

    Nie masz - w kazdej chwili moga napisac ze "jesli klient wyraza zgode
    na nowe warunki, to nie musi nic robic i nowe warunki zaczna
    obowiazywac od 1 sierpnia, a jesli nie wyraza zgody, to powinien
    zamknac konto do 31 lipca".

    Choc prawnicy moga miec inne opinie ...

    J.