    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 9 May 2020 04:22:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 09:51:02 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Jeśli takich przelewów robi się 3 w miesiącu a wszystkie inne opłaty
    > robią się poleceniem zapłaty...
    >
    > A zapomniałbym. Mam jeszcze jeden warunek darmowości. Musze mieć 5 tysi
    > na tym koncie.
    > Ale to chyba oczywiste że normalny myślący człowiek oszczędza na np.
    > pandemię a nie zadłuża się kartami ;-)
    >
    > Nie muszę wpłacać tam określonych pieniędzy, nie muszę wykonywać
    > konkretnej liczby operacji, nie muszę pilnować terminu spłaty, nie muszę
    > pamiętać tryliona pinów...
    >
    > Szkoda mi na to wszystko życia. Mogę w tym czasie odpoczywać aby jutro
> [...]

    Urządziłeś się w d4 i boisz się wyjrzeć na zewnątrz.
    I jeszcze do innych wołasz z wnętrza d4, że tam najlepiej - i to na p.b.b., gdzie
    ciągle wałkujemy prawdę...
    Freud miał rację.

    A trafi może to, że 5k musisz trzymać na 0%?
    Nawet na 1% jest to 40zł rocznie - a są lepsze oferty - choćby właśnie w milku.
    To jest Twoja roczna opłata za to konto.

    Reszta nie do zeta, bo do niego już nic nie dotrze.

    Darmowe konto z darmową debetówką i jedną wypłatą z bankomatu/mc można mieć w
    kantorze aliora.
    Darmowe ROR bez debetówki: santander, mbank, inteligo.
    Do bankomatu blik - santander i mbank wszystkue bankomaty darmowe, do tego w
    santander nie trzeba mieć smarkfona - kody można generować w ST.
    Jak koniecznie trzeba debetówkę - mbank wymaga 1 pyk/mc, santander 5/mc.
    Ale po co debetówkę jak można KK w santanderze - 2 lata za darmo, 200zł za wyrobienie
    kart dodatkowych, 1% zwrotu przez rok.
    Limit możesz wziąć 500zł, jak się siebie boisz i kartę nadpłacać, żeby płacić swoją
    kasą.
    Lub KK w citi - darmowa na zawsze, a do tego z premią na start i/lub zwrotami za
    benzynę.
    Konto w santander też z premią na start.

    Pomijam popierdółki w stylu nest czy santander consumer, bo to dla hobbystów, oraz
    klony getout i idea, bo to dla masochistów.

    Z naszych kont w 9 bankach, 6 kredytówek i ogólnie 25 kart, pamiętania o czymkolwiek
    wymaga:
    - konto w milku
    - konto w citi
    - 3 KK w santanderze - żeby je zamknąć nim minie rok - tzn. wpisać w formularz, że
    chce się zamknąć, wtedy dzwonią, żeby przedłużyć bezpłatność na kolejny rok.

    Oczywiście ww. zawracanie głowy przynosi konkretne korzyści.