  • 1. Data: 2020-05-06 15:50:10
    Temat: Zagadka
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    W regulaminie promocji pewnego banku jest taki zapis:
    "Bank wypłaci nagrodę do 14 sierpnia 2020 r. na OKO. Jeśli Uczestnik posiada
    więcej niż jedno OKO, wypłata nagrody nastąpi na OKO otwarte jako pierwsze."
    No coz, przynajmniej wzieli pod uwage nie tylko jednookich, ale tez
    dwuocznych, a nawet wiecej-ocznych. Dobrze, ze wyplata nie jest uzalezniona
    od nogi, ktora sie wstalo. Kto zgadnie, ktory to bank? Naturalnie, bez
    wpisywania frazy w gogle.

  • 2. Data: 2020-05-06 15:56:07
    Temat: Re: Zagadka
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "brum" <s...@n...berdyczow> writes:

    > W regulaminie promocji pewnego banku jest taki zapis:
    > "Bank wypłaci nagrodę do 14 sierpnia 2020 r. na OKO. Jeśli Uczestnik posiada
    > więcej niż jedno OKO, wypłata nagrody nastąpi na OKO otwarte jako pierwsze."

    ING?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2020-05-06 16:01:02
    Od: z <...@...pl>

    Prawnicy do pracy. Nagroda się należy ;-)

  • 4. Data: 2020-05-06 16:15:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jak gdzieś jest *KO to zwykle jest to konto oszczędnościowe.
    Co takiego szczególnego jest w tym, że niby jest "otwarte"?
    Rachunek jest otwarty? No bo raczej nie zamknięty, skoro można uznać ;>

    Regulaminy promocji to ogólnie ciekawa lektura.
    Moja zagadka na dziś taka:
    "Nagrody zostaną przyznane Uczestnikowi wyłącznie w przypadku, gdy w dniu ich
    przyznania nie nastąpiła całkowita spłata Pożyczki do Karty albo Pożyczki z Karty lub
    nie nastąpiła spłata całkowita jednej z Pożyczki z Karty lub Pożyczki do Karty
    opisanej w pkt 4 ppkt 2) lit. e."

    Z grubsza chodzi o to, że żeby dostać voucher na 100zł to trzeba pożyczyć 10k (max.
    to 5 voucherów) - liczy się suma wypłaty i może być to suma z dwóch pożyczek (to jest
    ten "pkt 4 ppkt 2) lit. e") - przelewu z obecnego limitu jednej karty + przelewu z
    obecnego limitu drugiej karty (to są "pożyczki z karty") lob z obecnego limitu +
    dodatkowego, nieodnawialnego limitu (to jest "pożyczka do karty").

    I teraz jak interpretować drugą część zdania - czy wolno spłacić jedną z pożyczek
    przed otrzymaniem nagrody czy też nie wolno spłacić ani jednaj?

    Zdanie napisane jest niestety w stylu "autobus wyprzedził pociąg - kto jedzie
    pierwszy?"

  • 5. Data: 2020-05-06 20:13:01
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > ING?

    Tak, to ING.

  • 6. Data: 2020-05-06 20:15:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Jak gdzieś jest *KO to zwykle jest to konto oszczędnościowe.
    >Co takiego szczególnego jest w tym, że niby jest "otwarte"?

    Tym niemniej zapis "nagrode wyplaci bank na oko" brzmi ciekawie :-

> [...]

    >e."

    >Z grubsza chodzi o to, że żeby dostać voucher na 100zł to trzeba

    a to sie w ogole oplaca ? Tzn jak ktos kredytu nie potrzebuje, bo
    zakladam, ze koszty pozyczki przewyzsza te 100 zl :-)

> [...]

    >I teraz jak interpretować drugą część zdania - czy wolno spłacić
    >jedną z pożyczek przed otrzymaniem nagrody czy też nie wolno spłacić

    nie wolno splacic ani jednej ... z opisanych z 4ppkt 2) lit e

    no chyba, ze wszystkie pozyczki o ktorych mowa sa tam opisane, to nie
    wolno splacic ani jednej ... bez dopiskow.

    J.

  • 7. Data: 2020-05-07 09:32:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 maja 2020 15:50:30 UTC+2 użytkownik brum napisał:
> [...]
    > od nogi, ktora sie wstalo. Kto zgadnie, ktory to bank? Naturalnie, bez

    Ale o co chodzi?
    Przecież prawie zawsze na początku Regulaminów wszelkich są definicje zwrotów
    używanych w danym regulaminie.
    Więc pewnie i na początku tego regulaminu napisali co znaczy OKO/ rozwinęli skrót
    "OKO"
    Dziwne by było dopiero gdyby tego nie zrobili
    A jeśli zrobili to nie rozumiem czemu się dziwisz.

  • 8. Data: 2020-05-07 23:13:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "brum" 5eb2c0a3$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Kto zgadnie, ktory to bank?

    Nikt? -- każdy wie bez zgadywania, że na OKO płaci
    pomarańczowy kicurek z ING. BTW -- bardzo miły ten
    kicurek, ale drapie i miauczy, szarpie się itp.
    podczas prowadzenia do kuśnierza...

    Od lat mam tam oszczędne -- co spróbuję zamknąć,
    to kicurek jakoś obroni się... Teraz jak nigdy
    przydałyby się rękawice z kociej skóry... Ach,
    ta pan_demia...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

    HPz12 -- raz wystarczy coś wydrukować produktem HP,
    by później czyścić się z tego dobrodziejstwa! HP
    trzyma się rejestrów Win jak rzep psiego ogona!

  • 9. Data: 2020-05-08 13:08:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 6 maja 2020 20:15:26 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > a to sie w ogole oplaca ? Tzn jak ktos kredytu nie potrzebuje, bo
    > zakladam, ze koszty pozyczki przewyzsza te 100 zl :-)

    To źle zakładasz, nie rozmawiasz z zetem, co to płaci za przelewy ;>

    Jedyne koszty pożyczki to odsetki.
    Prowizja 0 (a normalnie jest - uwaga - 20% - dwadzieścia!).
    Opłata operacyjna 0 (a normalnie jest 20zł miesięcznie).
    Bezpłatna wcześniejsza częściowa/całkowita spłata.

    Czyli 30 kwietnia umowa, 30 kwietnia wypłacone, 30 kwietnia spłacone 95%, a 1 maja
    kolejne 4,5% (asekuracyjnie, bo nie wiedziałem, jak się bank zachowa z przeliczaniem
    rat).

    Oczywiście nie każdy dostanie takie warunki - a już mało kto przy okazji wie, że
    jeszcze jest promocja.

    > nie wolno splacic ani jednej ... z opisanych z 4ppkt 2) lit e
    >
    > no chyba, ze wszystkie pozyczki o ktorych mowa sa tam opisane, to nie
    > wolno splacic ani jednej ... bez dopiskow.

    Bank też tak twierdzi, ale przeczytaj to zdanie raz jeszcze, szczególnie z
    uwzględnieniem pierwszej części.
    I niby dlaczego, jak ktoś wziął jedną pożyczkę, to wystarczy, żeby została jedna - a
    jak ktoś wziął dwie, to musi mieć wciąż dwie, a nie jedną?

    Tak czy siak "wiedziałem że tak będzie", bo oczywiście citek poksięgował spłaty z
    automatu, mimo wcześniejszej dyspozycji, i teraz to nieudolnie ręcznie odkręca. Jedna
    pożyczka się zamknęła, potem ją ponownie otworzyli - a ponieważ kasa z tego ponownego
    otwarcia spłaciła część drugiej pożyczki, to mi od tego ponownie odsetki naliczyli.

    I zobaczymy na koniec maja, czy to ponowne otwarcie naprawdę było ponownym otwarciem
    (ciekawostka - zamknąć kredyt, a potem "ponownie otworzyć" korektą), czy też
    otwarciem innej pożyczki. Prawdopodobieństwo reklamacji oceniam na ponad 2/3. Ale
    cóż, nie pierwsza i nie ostatnia - i do tej pory zawsze kasę dostawałem ;P

    Za ten bałagan przeszły mi wyrzuty sumienia, że ich na te 5 stów (bez 2 złotych, bo
    pewnie tyle będzie odsetek za ten miesiąc) naciągnąłem + jeszcze prowizję dla agenta.

  • 10. Data: 2020-05-08 23:02:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 6 May 2020 15:50:10 +0200, "brum" <s...@n...berdyczow> wrote:

    >"Bank wypłaci nagrodę do 14 sierpnia 2020 r. na OKO.
    OKO to chyba w ING

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?