  • 11. Data: 2020-05-08 21:34:35
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: z <...@...pl>

    Posiadanie karty kredytowej kosztuje i to w różnych aspektach.

    Nie ma darmowych obiadów.
    Są jelenie żyjący w nieświadomości.
    Szanujemy ich ;-)

  • 12. Data: 2020-05-08 23:00:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 21:34:38 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Posiadanie karty kredytowej kosztuje i to w różnych aspektach.

    Mnie kosztuje ujemnie. Parę tysięcy rocznie dzięki nim zarabiam.

    > Nie ma darmowych obiadów.
    > Są jelenie żyjący w nieświadomości.
    > Szanujemy ich ;-)

    Dobrze, że masz dla siebie szacunek, tyle Ci zostało.

    Masz tu jeszcze jedną radę - debetową też możesz rewolwrra naładować, też będzie za
    darmo i natychmiast.
    A z tych 50gr zrób lepszy użytek.

  • 13. Data: 2020-05-09 07:43:32
    Od: z <...@...pl>

    Jeśli Tobie coś się wydaje że Ci się opłaca nie znaczy że innym też.
    Obecnie mam całkowicie darmowe konto i nic nie płacę za karty.
    Nie mam ryzyka dodatkowych nieprzewidzianych opłat i mogę zająć się
    ważniejszymi rzeczami.
    Karta to przeżytek. Jak widać z powodów pryncypialnych (wciskanie
    kredytu) i czysto finansowych nie ma powodu aby kolekcjonować te
    plastiki. ;-)

  • 14. Data: 2020-05-09 08:25:15
    Od: z <...@...pl>

    https://www.rankingkontosobistych.pl/?net=g&cam=1475
    368540&cre=282344290221&kwd=konto%20bankowe&gclid=Cj
    0KCQjwhtT1BRCiARIsAGlY51I7PhJQCQYxwPdV_hcce6_ir3-0iW
    YHnZn4YGrq1caJOgv8lRjSL4EaAqncEALw_wcB

    Jak przeczytałem te wszystkie warunki bezpłatności to aż parsknąłem
    śmiechem. ;-)

  • 15. Data: 2020-05-09 09:41:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 07:43:35 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    > Karta to przeżytek. Jak widać z powodów pryncypialnych (wciskanie
    > kredytu) i czysto finansowych nie ma powodu aby kolekcjonować te

    Cóż poradzić, jeśli konto z opłatami za przelewy jest "całkowicie darmowe" to mówimy
    innymi językami.
    Albo, co bardziej prawdopodobne, wyparcie i racjonalizacja są tak silne - i jeszcze
    podsycane czytaniem p.b.b. - że nic się przez to nie przebije.
    Np. też to, że kredytówki to nie RORy - i, może paradoksalnie, ale zapewne rynkowo -
    oferty KK są obecnie lepsze niż ROR+debetówka.
    Ale KK to usługa dla kogoś z IQ>90, a nie dla kogoś, kto daje sobie wcisnąć kredyt z
    RRSO ponad 14% - mimo że sam o "wciskaniu kredytu" bredzi.
    Ja tam wolę moje KK - z 1% zwrotu i w pełni darmową - a gdybym potrzebował kredytu,
    to na 4% - i jeszcze dostanę 500zł w promocji.
    Niestety umiejętność liczenia jest trudna - ale ten trud popłaca.

  • 16. Data: 2020-05-09 09:50:52
    Od: z <...@...pl>

    > Cóż poradzić, jeśli konto z opłatami za przelewy jest "całkowicie darmowe" to
    mówimy innymi językami.

    Jeśli takich przelewów robi się 3 w miesiącu a wszystkie inne opłaty
    robią się poleceniem zapłaty...

    A zapomniałbym. Mam jeszcze jeden warunek darmowości. Musze mieć 5 tysi
    na tym koncie.
    Ale to chyba oczywiste że normalny myślący człowiek oszczędza na np.
    pandemię a nie zadłuża się kartami ;-)

    Nie muszę wpłacać tam określonych pieniędzy, nie muszę wykonywać
    konkretnej liczby operacji, nie muszę pilnować terminu spłaty, nie muszę
    pamiętać tryliona pinów...

    Szkoda mi na to wszystko życia. Mogę w tym czasie odpoczywać aby jutro
    pracować wydajniej i za coraz większe pieniądze ;-)

  • 17. Data: 2020-05-09 10:38:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-05-07 o 22:39, JaceK pisze:
    > Kart kredytowych jakich banków używacie do doładowania konta Revolut,
    > tak aby nie było opłaty banku za taką operację?

    1-2-3 Santander

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 18. Data: 2020-05-09 10:41:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Faktycznie oszczędzasz.
    > Za przelew płacisz i czekasz.
    > Kartą jest doładowane natychmiast i za darmo.

    Mnie się chyba jeszcze nie zdarzyło, żebym zapłacił za jakąkolwiek
    usługę bankową.
    Zawsze mam konto i karty bezwarunkowo bezpłatne.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 19. Data: 2020-05-09 11:23:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Mnie się chyba jeszcze nie zdarzyło, żebym zapłacił za jakąkolwiek
    > usługę bankową.
    > Zawsze mam konto i karty bezwarunkowo bezpłatne.

    "Bezwarunkowo"? Jesteś pewien? Możesz się pochwalić czego używasz?
    KJ

  • 20. Data: 2020-05-09 12:00:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-05-09 o 11:23, Kamil Jońca pisze:

    > "Bezwarunkowo"? Jesteś pewien? Możesz się pochwalić czego używasz?

    Tak, jestem pewien - bezwarunkowo bez opłat.
    Inaczej mówiąc: mogę nie robić żadnych operacji kartami, nie muszę
    przelewać nic na konto - nic nie muszę robić, i nie ponoszę żadnych
    opłat związanych z jakimikolwiek usługami bankowymi.
    Używam konta Santander, karty debetowej Santander po przeniesieniu z
    Deutsche Banku, oraz kart kredytowej 123 Santander.
    Czasem jeszcze Alior Kantor, Revolut i Curve.
    Reszty już nie pamiętam, a to znaczy że nie używam.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl