  • 61. Data: 2020-05-13 15:34:04
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2020-05-10 o 17:29, z pisze:
    > Niektórzy potrafią się wypowiadać co do ustroju i partii które
    > rządzą/rządziły bo znają zasady tego ustroju.
    > Dyskutować i wytykać błędy to nie od razu znaczy opowiadać się po
    > stronie PiS czy PO.
    >
    > Można głosować ZAWSZE na Korwina teraz Bosaka.
    >
    > Ale do tego trzeba dorosnąć ;-)

    A tak, ponoć koperta czyni cuda
    wkładasz Bosaka wychodzi Duda

    Do tego też trzeba dorosnąć ;)

    Pozdro

  • 62. Data: 2020-05-13 17:38:11
    Od: z <...@...pl>

    A ja wykazałem że posiadanie karty może generować koszty a bez kolejnego
    plastiku można żyć tak samo jak bez żadnego plastiku i oszczędzać
    konkretne pieniądze przez mniejszą łatwość wydawania i świadomość ile w
    tym portfelu jest. (tak człowiek jest ułomny a banki żerują na tej
    ułomności. Takie okradanie chorego na wózku ;-)

    Nie widzę powodu żeby przyjmować zgodnie z propagandą banksterską że
    plusy karcianej sekty górują nad minusami które widzą normalni ludzie
    potrafiący mądrze rozporządzać swoim majątkiem.

  • 63. Data: 2020-05-13 17:40:51
    Od: z <...@...pl>

    Widzę że zaliczasz się do 99% amerykańskich gospodyń domowych ;-) co w
    wyborach oddają głos nie biorąc pod uwagę swoich poglądów.
    Jeśli oczywiście mają jakieś poglądy ;-)

  • 64. Data: 2020-05-13 17:50:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >A ja wykazałem że posiadanie karty może generować koszty a bez
    >kolejnego plastiku można żyć tak samo jak bez żadnego plastiku i
    >oszczędzać

    Z plastikiem zyje sie jednak wygodniej, wiec z tym "bez zadnego" to
    bym nie przesadzal.

    A tu czasy nowe - we wroclawiu bilet kupisz w tramwaju i autobusie,
    ale plastik musisz miec.
    Za gotowke to tylko w kilku miejscach.

    >konkretne pieniądze przez mniejszą łatwość wydawania i świadomość ile
    >w tym portfelu jest. (tak człowiek jest ułomny a banki żerują na tej
    >ułomności. Takie okradanie chorego na wózku ;-)

    a) wystarczy byc oszczednym z natury,
    b) teraz telefony wyswietlaja ile na koncie jest. Latwiej niz liczyc.

    Choc przyznaje, ze KK jest raczej zagmatwana. Celowo ?

    >Nie widzę powodu żeby przyjmować zgodnie z propagandą banksterską że
    >plusy karcianej sekty górują nad minusami które widzą normalni ludzie
    >potrafiący mądrze rozporządzać swoim majątkiem.

    Jak tak madrze gospodaruja, to nie powinni narzekac, ze przez karty
    wiecej wydaja :-)

    A w BZ kolejna promocja. Mozna nawet 800 zl przytulic ... choc raczej
    bym nie liczyl az na tyle ...

    J.

  • 65. Data: 2020-05-13 18:00:05

    To jest tylko Twoja perspektywa a nie jedynie słuszna prawda objawiona.