  • 11. Data: 2002-02-26 12:19:31
    Temat: Re: inteligo-oszuści
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    >... - banki mają
    > zarabiać na pieniądzach klienta bez uciekania się do oszustw.

    Moze to nie na temat, ale ostatnio banki podobno nie chca depozytow, bo nie
    maja co z nimi robic. Kredyty ryzykowne itd... To jest normalnie "kryzys"
    szczegolnie sadzac po wynikach Pekao SA ! A NBP daje im jeszcze
    oprocentowane obligacje. A oplaty rosna... (Moze nie calkiem bo BRE obnizylo
    mi ostatnio oplaty za prowadzenie rachunku o polowe !) Brrrr I tym sposobem
    zarobia jeszcze wiecej kasy !
    pzd

  • 12. Data: 2002-02-26 14:47:59
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Sorry napisałem
    > bankowi - Inteligo to jakaś hybryda.

    A ty od kogo? Od pieknej czarownicy pt. mBank?

  • 13. Data: 2002-02-26 14:57:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 26, 2002 at 03:47:59PM +0100, minik wrote:

    > A ty od kogo? Od pieknej czarownicy pt. mBank?

    minik, i ty sie dziwisz ze ciebie biora za pracownika? Przeciez w tym
    cytacie slowa o mbanku nie ma. Ale musisz zaraz skanalizowac dyskusje.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-02-26 14:59:19
    Temat: Odp: inteligo-oszuści
    Od: "PIO" <v...@p...onet.pl>

    Od piekielnych czarownic: WBK, Citibank (lepsza wersja poprzednia -
    handlobank), i ten niesławny mBank też.

    Co do Inteligo, to miało być tak wspaniale, a BGB teraz chyba samo nie wie
    co z tym zrobić. Nieszkodzi, jestem ich niedoszłym klientem.

    Użytkownik minik <m...@n...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5g7en$qjh$...@n...onet.pl...

  • 15. Data: 2002-02-26 15:05:56
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > minik, i ty sie dziwisz ze ciebie biora za pracownika? Przeciez w tym
    > cytacie slowa o mbanku nie ma. Ale musisz zaraz skanalizowac dyskusje.

    Moja mala forma zemsty =)

  • 16. Data: 2002-02-26 15:06:39
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    >
    > Co do Inteligo, to miało być tak wspaniale, a BGB teraz chyba samo nie wie
    > co z tym zrobić. Nieszkodzi, jestem ich niedoszłym klientem.

    Pozyjemy zobaczymy =)

  • 17. Data: 2002-02-26 15:11:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 26, 2002 at 04:05:56PM +0100, minik wrote:

    > Moja mala forma zemsty =)

    Faktycznie, przepona mnie juz boli ;-)

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-02-26 15:45:38
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a k...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To straszne! Więc przez 3 dni miałeś nieoprocentowane 4,99 zł ! Ja bym
    > to zaskarżył do sądu. Wziąłbym dobrego adwokata i obiecał mu połowę
    > odzyskanej sumy! :-).

    ROTLF, to nie była żadna skarga, tylko odpowiedź na uwagę
    <w...@p...onet.pl> który napisał że zaksięgują z tą samą datą, więc
    mówię: "z inną datą"

    > Ale swoją drogą tak być nie powinno.

    Pewnie że nie, ale nie chce mi się dzwonić i upominać o takie pierdoły,
    może sami zauważą :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "W demokracji wolno głupcom głosować,
    w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell

  • 19. Data: 2002-02-26 16:18:57
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > odzyskanej
    >
    > Tutaj, to się nie popisałeś.

    > Ale tutaj zmieniasz linię ? I to o 180 stopni ?
    > Tak być nie powinno i każdy taki przypadek nalezy reklamować- banki mają
    > zarabiać na pieniądzach klienta bez uciekania się do oszustw.

    Nie zmieniam frontu, tylko zgadzam się z Tobą, że bank powinien być solidny
    i nie robić takich błędów.
    Natomiast nie bardzo chce mi się wierzyć, że strata oprocentowania w
    wysokości 0.00353 złotego poruszyła Cię do głębi.

    Mnożenie tego przez ilość klientów i dni w roku jest bez sensu, ponieważ nie
    zauważyłem ani wśród moich znajomych ani na tej liście, aby to było
    zjawiskiem powszechnym.

    Życzę powodzenia w poszukiwaniu idealnego banku. Ja dotychczas jeszcze
    takiego nie znalazłem, ani u nas ani na Zachodzie. Jak coś znajdziesz, to
    daj znać.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Nie trac czasu na dlugie ladowanie stron!
    Szukaj NetSprintem! NAJSZYBSZA WYSZUKIWARKA w Polsce!!!
    http://szukaj.interia.pl/nst/