  • 1. Data: 2002-02-25 20:18:00
    Temat: eKarta - sens korzystania?
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Witam,
    właśnie zastanawiam sie nad eKartą mBanku.
    Zacząłem przeglądać oferty sklepów w inecie chcąc coś
    "upolować" interesującego. Niestety ku mojemu rozczarowaniu
    zdecydowana większość ofert często przewyższa cenowo
    "normalne" sklepy. W przypadku zakupu np. książek czy płyt za granicą
    sytuacja wygląda jeszcze gorzej (koszt dostawy).
    Trochę więc się zniechęciłem tego typu rozwiązaniem.
    Czy może źle szukam? Jak Wy do tego podchodzicie?

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 2. Data: 2002-02-25 21:15:51
    Temat: Re: eKarta - sens korzystania?
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "hosi" <h...@o...pl>.
    >właśnie zastanawiam sie nad eKartą mBanku.

    mam. i juz sie mi zwrocila oplata za nia.
    glownie na kosztach wysylki, ktore w przypadku platnosci z gory, karta
    wlasnie, pokrywaly firmy sprzedajace (ksiazki, plyty czasopisma,
    elementy komputerowe).

    >Zacząłem przeglądać oferty sklepów w inecie chcąc coś
    >"upolować" interesującego. Niestety ku mojemu rozczarowaniu
    >zdecydowana większość ofert często przewyższa cenowo
    >"normalne" sklepy.

    powiem krotko - nie mam u siebie 'normalnych' sklepow w takim wyborze
    i z takim zaopatrzeniem, jakie chcialbym widziec. ;)
    jako skazany :) na zakupy w internecie sadze, ze platnosc karta
    znakomicie wszystko przyspiesza i upraszcza.
    dla jasnosci - kupowalem tylko w kraju.
    Laik

  • 3. Data: 2002-02-25 21:25:48
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Laik" <n...@a...in.pl> napisał w wiadomości

    > mam. i juz sie mi zwrocila oplata za nia.
    > glownie na kosztach wysylki, ktore w przypadku platnosci z gory, karta
    > wlasnie, pokrywaly firmy sprzedajace (ksiazki, plyty czasopisma,
    > elementy komputerowe).

    mozesz podac linki do sklepow ktore pokrywaja
    koszt dostawy w przypadku platnosci z gory?
    bede wdzieczny :)

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 4. Data: 2002-02-25 21:53:34
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "hosi" <h...@o...pl>.

    >mozesz podac linki do sklepow ktore pokrywaja
    >koszt dostawy w przypadku platnosci z gory?

    helion.pl - to akurat z tego miesiaca. :)
    co do vividu i musiccornera nie moge potwierdzic czy nie placilem za
    przesylke z powodu sposobu platnosci, czy przekroczenia pewnej
    wartosci zamowienia. musialbys sprawdzic na ich stronach. :-)

    btw. moze by tak pozbierac linki do sklepow, ktore w jakis sposob
    promuja zakupy przy pomocy karty?
    nie ukrywam, ze chetnie pozbieralbym je w przegrodce "bookmarks".
    chocby na przyszlosc.
    Laik

  • 5. Data: 2002-02-25 22:06:25
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

> [...]
    > przesylke z powodu sposobu platnosci, czy przekroczenia pewnej
    > wartosci zamowienia. musialbys sprawdzic na ich stronach. :-)

    dzieki :)

    > btw. moze by tak pozbierac linki do sklepow, ktore w jakis sposob
    > promuja zakupy przy pomocy karty?
    > nie ukrywam, ze chetnie pozbieralbym je w przegrodce "bookmarks".
    > chocby na przyszlosc.

    w sumie niezly pomysl :)

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 6. Data: 2002-02-26 08:15:27
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Ze mną było podobnie, z tym, że ja najpierw "wykupiłem" sobie ekartę a dopiero
    potem zaczałem się zastanawiać co by mi sie przydało i gdzie mógłbym to kupić.
    Tak było do czasu kiedy odkryłem www.ebay.com - bezkresne morze dóbr wszelkiego
    rodzaju.
    Bardzo często ceny są niższe niż w Polsce choć koszty przesyłki (10-15$)
    powodują, że opłaca się kupować towary, których łaczna cena jest większa niż
    300-400 zł.
    Pozdrawiam,
    Krzysztof