  • 1. Data: 2002-02-25 20:42:01
    Temat: Płacenie VE
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Witam,
    płaciłem dzisiaj w supermarkecie moją VE z mBanku
    Za pierwszym razem przy próbie autoryzacji wyskoczyło:
    "Brak autoryzacji, brak odp. wydawcy".
    Przy ponownej próbie wszystko poszło OK.
    Po powrocie do domu sprawdzam stan konta i oczywiscie
    kwota zostala pobrana 2x mimo ze podalo za pierwszym razem
    "brak odp. wydawcy" :(
    Miał ktoś podobne problemy? Jak to się wyjaśniło?
    Na mLince powidziła sympatyczna pani że kasa powinna niby wrócić
    w ciągo 7 dni, a jak nie to reklamacja...

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 2. Data: 2002-02-25 21:49:11
    Temat: Re: Płacenie VE
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na mLince powidziła sympatyczna pani że kasa powinna niby wrócić
    > w ciągo 7 dni, a jak nie to reklamacja...

    Ta - zwroca po 7 dniach.
    Ja tak mialem niedawno z VE Fortisa - tylko 2 razy nic i nic tez nie
    pobrali...

  • 3. Data: 2002-02-26 06:42:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    >
    > Zakładając hipotetycznie, jeśli dla kogoś zablokowana kasa to są jego
    > ostatnie pieniądze przed wypłatą i ich teraz potrzebuje, to co ma bidok
    > zrobić. Skarżyć bank, centrum rozliczeniowe? Przecież na wydruku z POSa
    jest
    > adnotacja iż transakcja nie doszła do skuptu. Przecież na tej podstawie
    > banki powinny zwracać kasę od razu. Mam w rękach dowód i nie muszę chyba
    > czekać 7 dni aż bank to wyjaśni. Powinni zwracać kasę od razu.

    Taka Karma.
    Zawsze mozna placic gotowka i nie ryzykowac takich problemow (tylko inne).

    --
    Pozdrowienia
    ---