  • 1. Data: 2002-02-25 18:59:55
    Temat: Lukas, bankomat BZWBK i problem
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    Dwa podejscia do bankomatu BZWBK:

    - pierwsze: zadanie X gotowki, po paru minutach zwrot karty, na
    ekranie komunikat: "transakcja nie moze byc zrealizowana"
    - drugie: normalne, zadanie X gotowki, wyplata X gotowki

    Pytanie: ile razy kwota X zostala sciagnieta z konta w Lukasie:

    a. 0 b. 1 c. 2 d. 3

    Prawidlowa odpowiedz: (d). Tak, TRZY razy. O DWA razy za duzo.

    Pytania zasadnicze:

    - czy wystarczy reklamacja poczta wewnetrzna, czy trzeba wiezc pismo
    do oddzialu?
    - jakie sa szanse na uwzglednienie reklamacji?
    - w jakim czasie sprawa moze byc zalatwiona?
    - jakie sa przyczyny techniczne, ze taka sytuacja w ogole zaistniala?

    Aby Wam sie cos takiego nie przydarzylo!

    Maciek

  • 2. Data: 2002-02-25 19:33:37
    Temat: Re: Lukas, bankomat BZWBK i problem
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl> writes:

    > Prawidlowa odpowiedz: (d). Tak, TRZY razy. O DWA razy za duzo.

    O, to dobre osiagniecie... Odpowiedz DWA jest znacznie czesciej
    wystepujaca...

    > - czy wystarczy reklamacja poczta wewnetrzna, czy trzeba wiezc pismo
    > do oddzialu?

    W PKOBP kazali przyjsc do oddzialu. Ciekawe, czy w ePKO tez trzeba do
    Bydgoszczy jezdzic... 8-)

    > - jakie sa szanse na uwzglednienie reklamacji?

    Bliskie 100%

    > - w jakim czasie sprawa moze byc zalatwiona?

    Dowolnie dlugim. Jesli bankomat "cudzy", to pol roku mnie nie zdziwi.
    Ale szanujacy sie bank oddaje forse "zaliczkowo".

    > - jakie sa przyczyny techniczne, ze taka sytuacja w ogole zaistniala?

    A czort wie. Znaczy, wiadomo, tak jest prosciej - bankomat laczy sie
    po autoryzacje i od razu zdejmuje odpowiednia kwote. Ale odpowiedz do
    niego nie doszla i juz nie umial ani wydac forsy, ani zawiadomic
    banku, ze nie dal. Tak jest prosciej i lepiej dla banku, niz zeby mial
    najpierw dawac forse, a potem zawiadamiac bank, czy sie udalo...

    Niestety, efekt wystepuje znacznie czesciej, niz by sie chcialo.

    MJ

  • 3. Data: 2002-02-27 19:57:24
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote in

    > W PKOBP kazali przyjsc do oddzialu. Ciekawe, czy w ePKO tez trzeba
    > do Bydgoszczy jezdzic... 8-)

    Meldunek z frontu walki: poczta wewnetrzna powiedziala, aby zglosic na
    Lukaslinii albo w oddziale. Lukaslinia powiedziala, aby zlozyc pisemna
    reklamacje w oddziale. Jutro ide do oddzialu...

    Maciek