  • 1. Data: 2002-02-25 20:26:16
    Temat: inteligo-oszuści
    Od: <n...@p...onet.pl>

    1 reklamacja - brak autoryzacji
    2 reklamacja - nieuzasadniona opłata za VE
    3 reklamacja - nieuzasadniona opłata za VE
    coprawda zwrócili ale już koniec tego dobrego
    tylko cobybyło gdyby 0 na koncie i debet ktoby zapłącił odsetki?
    dosyć jeszcze dziś rezygnuje z konta

  • 2. Data: 2002-02-25 20:57:15
    Temat: Re: inteligo-oszuści
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > 1 reklamacja - brak autoryzacji

    No rzeczywiście tragedia, granda i skandal. A myślisz, że VE innych banków
    będziesz płacił zawsze bezproblemowo? :))

    > 2 reklamacja - nieuzasadniona opłata za VE
    > 3 reklamacja - nieuzasadniona opłata za VE
    > coprawda zwrócili ale już koniec tego dobrego

    Pliz jaśniej. Ogólnikami to można oskarżać każdego... A ja chętnie bym
    poczytał co, gdzie, kiedy, kogo i na ile... :)

    Dwa razy pobrali Ci opłatę? Kiedy, dokładniej...

    > tylko cobybyło gdyby 0 na koncie i debet ktoby zapłącił odsetki?

    Zostałyby skorygowane. Zresztą przypuszczam, że zwrot nastąpił z datą
    niesłusznego pobrania należności...

    Pozdrawiam,
    Wojtek Nawara

  • 3. Data: 2002-02-25 20:57:38
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Masz racje. Idz do innego bezblednego banku. Powodzenia.

  • 4. Data: 2002-02-25 22:01:40
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a w...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zostałyby skorygowane. Zresztą przypuszczam, że zwrot nastąpił z datą
    > niesłusznego pobrania należności...

    :((( niestety, ostatnio pobrano mi za serwis SMS z datą 15.02 a oddano z
    datą 18.02.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran

  • 5. Data: 2002-02-26 06:02:33
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Budzik" <b...@p...onet.pl>

    > :((( niestety, ostatnio pobrano mi za serwis SMS z datą 15.02 a oddano z
    > datą 18.02.

    To straszne! Więc przez 3 dni miałeś nieoprocentowane 4,99 zł ! Ja bym to
    zaskarżył do sądu. Wziąłbym dobrego adwokata i obiecał mu połowę odzyskanej
    sumy! :-).

    Ale swoją drogą tak być nie powinno.

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 6. Data: 2002-02-26 06:33:30
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Masz racje. Idz do innego bezblednego banku. Powodzenia.

    ide do pekao.

  • 7. Data: 2002-02-26 06:37:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > No rzeczywiście tragedia, granda i skandal. A myślisz, że VE innych banków
    > będziesz płacił zawsze bezproblemowo? :))

    dlatego robie sobie karte wypukłą.

    > Pliz jaśniej. Ogólnikami to można oskarżać każdego... A ja chętnie bym
    > poczytał co, gdzie, kiedy, kogo i na ile... :)

    2 reklamacja - nieuzasadniona opłata za wznowienie karty (wznowienia nie było) -
    grudzień 2001 0.99zl

    3 reklamacja - opłata za karte z nowego cennika (trwa promocja) 25 luty 2002
    0.99zl

    > Dwa razy pobrali Ci opłatę? Kiedy, dokładniej...

    w grudniu 2001 i wczoraj czyli 25 luty 2002

    > Zostałyby skorygowane. Zresztą przypuszczam, że zwrot nastąpił z datą
    > niesłusznego pobrania należności...

    jakoś nigdy inteligo mi tych opłat nie korygowało tylko uznawali rachunek na tą
    kwotę z datą bieżącą.

  • 8. Data: 2002-02-26 07:00:19
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > To straszne! Więc przez 3 dni miałeś nieoprocentowane 4,99 zł ! Ja bym to
    > zaskarżył do sądu. Wziąłbym dobrego adwokata i obiecał mu połowę
    odzyskanej
    > sumy! :-).

    Tutaj, to się nie popisałeś.

    > Ale swoją drogą tak być nie powinno.

    Ale tutaj zmieniasz linię ? I to o 180 stopni ?
    Tak być nie powinno i każdy taki przypadek nalezy reklamować- banki mają
    zarabiać na pieniądzach klienta bez uciekania się do oszustw.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-02-26 11:45:34
    Temat: Odp: inteligo-oszuści
    Od: "PIO" <v...@p...onet.pl>

    NIEOPROCENTOWANE 4,99 PLN . A teraz przemnóżmy to przez ilość klientów,
    ilość dni w roku, itd. i czy bankowi sie to nie opłaca ??? Sorry napisałem
    bankowi - Inteligo to jakaś hybryda.

    Użytkownik Grzegorz <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5fbok$kh1$...@n...tpi.pl...

  • 10. Data: 2002-02-26 11:47:05
    Od: "PIO" <v...@p...onet.pl>

    Gratulacje, tylko nie podejmuj tak decyzji matrymonialnych.

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...