  • 1. Data: 2002-02-25 20:13:22
    Temat: Gdzie zalozyc konto
    Od: "Pawel Szember" <f...@s...net>

    No wlasnie.. pytanie pewnie wraca jak bumerang na grupe.. ale niestety nie m
    am czasu przejrzec archiwow, a i pewnie dane szybko sie dezaktualizuja.
    Tak wiec zapytam ponownie, gdzie polecacie zalozyc sobie konto (konkretniej
    pytam o e-konto w jakims e-banku). Nie zamierzam dokonywac zbyt wielu operac
    ji, glownie wplaty wynagrodzenia :) i raz w czas jakas wyplata. Dobrze by by
    lo gdyby operacji mozna bylo dokonywac z domciu przez internet, a i zeby w r
    azie naglej potrzeby dalo sie pieniazki wyplacic z jakiegos bankomatu po w m
    iare uczciwej cenie (prowizji). Od razu zaznacze ze wolalbym nie otrzymywac
    setek linkow a'la lancuszek szczescia, tzn zakladac konto z czyjegos polecen
    ia :) licze na Wasza bezinteresownosc (ale frajer ze mnie :))
    Paweł Szember
    f...@s...net

  • 2. Data: 2002-02-25 20:26:09
    Temat: Re: Gdzie zalozyc konto
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Pawel Szember" <f...@s...net> wrote in message
    > licze na Wasza bezinteresownosc (ale frajer ze mnie :))

    To napisz gdzie mieszkasz, jakie bankomaty masz blisko ?

    Bo inny bank jest dobry w Tarnobrzegu a inny w Poznaniu.

    BAH
    PS.
    np. mBank, Lukas, LGnet (nie ma kary za zakładanie wielu kont :-)) ).
    do bankomatów ING - przedpłacone Maestro.

  • 3. Data: 2002-02-25 21:30:24
    Temat: Odp: Gdzie zalozyc konto
    Od: "Pawel Szember" <f...@s...net>

    > To napisz gdzie mieszkasz, jakie bankomaty masz blisko ?
    Lublin, a bankomaty.. hmm chyba jest cos euronetu (chyba tak to sie nazywa)
    100m ode mnie
    pozdrawiam
    --
    Pawel Szember
    f...@s...net

  • 4. Data: 2002-02-25 21:39:01
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Lublin :)
    Euronety są na Statoil - rondo warszawskie i przy zamku, BRE Bank - na
    deptaku, real, makro, Lucas na Nałęczowskiej. To nich VE mBanku.

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 5. Data: 2002-02-25 21:40:43
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Sorry, oczywiście powinno być: "Do nich VE mBanku"

  • 6. Data: 2002-02-25 22:16:56
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Pawel Szember" <f...@s...net> wrote in message
    > Lublin, a bankomaty.. hmm chyba jest cos euronetu (chyba tak to sie
> [...]

    To sprawę masz prosta:

    mBank: przez internet darmowe przelewy
    w bankomacie Euronetu darmowe wypłaty.

    Dodatkowo możesz jeszcze (póki trwa "promocja" - Nordea się zbliża)
    założyć w LGnet (tam Maestro - alternatywa dla VE_
    2 wypłaty z Euronetu miesięcznie bezpłatne - może sie przydać
    jak mBank zmienia wodę Delfinom (np. 26/27.02)

    Jeśli potrzebujesz tanich potwierdzeń przelewów (1 zł z nie 5-6 zł)
    to Lukas.eKonto Standard (ale nie trzymaj tam dużej kasy bez tokena).

    Przelewy pomiędzy tymi bankami są bezpłatne.

    BAH

  • 7. Data: 2002-02-25 22:43:21
    Od: "Pawel Szember" <f...@s...net>

> [...]
    > to Lukas.eKonto Standard (ale nie trzymaj tam dużej kasy bez tokena).
    >
    > Przelewy pomiędzy tymi bankami są bezpłatne.

    Dzieki, napewno cos wybiore
    pozdrawiam
    Pawel