  • 1. Data: 2002-02-25 18:45:17
    Temat: KK Citi - jeszcze jedno pytanko
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Czy kredyt zaciągnięty KK Citi można spłacić przelewem np. z mBanku?

    Tzn. Chodzi mi o taką sytuację: płacę kartą np. 500 zł (czyli mam na koncie
    karty -500). I czy mogę ten kredyt spłacić przelewem z innego banku?

    Aaa.... i jak wygląda ta sprawa w ReiffeisenBanku i ich KK (bo właściwie ta
    karta też wygląda całkiem całkiem. Mnie przekonuje np. ubezpieczenie w cenie
    karty (choć jeszcze nie rozenałem dokładnie co ono obejmuje))

    Dzięki i pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2002-02-25 19:18:33
    Temat: Re: KK Citi - jeszcze jedno pytanko
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    koncie
    > karty -500). I czy mogę ten kredyt spłacić przelewem z innego banku?

    Mozesz. Rachunek karty ma normalny numer rachunku, na ktory mozesz robic
    przelewy z dowolnego banku.

    Daniel

  • 3. Data: 2002-02-25 21:40:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Ztcw. to 500zł nawet powinieneś, bo prowizja od wpłaty u nich w kasie jest
    zabójcza.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-26 08:27:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    JOHNNY <j...@g...pl> wrote:
    > Czy kredyt zaciągnięty KK Citi można spłacić przelewem np. z mBanku?

    Tak.

    > Tzn. Chodzi mi o taką sytuację: płacę kartą np. 500 zł (czyli mam na koncie
    > karty -500). I czy mogę ten kredyt spłacić przelewem z innego banku?

    Oczywiśœcie.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313