  • 1. Data: 2003-09-03 10:33:24
    Temat: inteligo i wpłaty gotówki
    Od: "Wojtek" <q...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry
    Być może ten temat był już poruszany na grupie, ale może znajdzie się też
    osoba która mi odpowie, czy
    posiadając konto firmowe w inteligo i chcąc zasilić je w oddziale PKO BP
    ponoszę jakieś opłaty czy prowizje
    związane w wpłatami gotówkowymi ?? I czy osoba trzecia wpłacająca na moje
    konto firmowe w takim samym
    banku również musi uiścić opłatę prowizyjną ??
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-09-03 10:38:24
    Temat: Re: inteligo i wpłaty gotówki
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojtek wrote:
    > czy
    > posiadając konto firmowe w inteligo i chcąc zasilić je w oddziale PKO
    > BP ponoszę jakieś opłaty czy prowizje
    > związane w wpłatami gotówkowymi ??

    Nie.

    >I czy osoba trzecia wpłacająca na
    > moje konto firmowe w takim samym
    > banku również musi uiścić opłatę prowizyjną ??

    Też nie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-03 11:02:35
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Śliwowska)

    w jednym i drugim przypadku placisz prowizje. nie pamietam ile, ale nie
    jest to malo.
    pzdr
    A.

  • 4. Data: 2003-09-03 11:15:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Agnieszka Śliwowska wrote:
    > w jednym i drugim przypadku placisz prowizje. nie pamietam ile, ale
    > nie jest to malo.
    > pzdr
    > A.

    Nie pamiętasz ile, ale pamiętasz, że nie jest to mało? No to może wskażesz
    ile? Dla ułatwienia link:

    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje2.html

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-09-03 11:15:30
    Od: "Marek Zieliński" <M...@z...com.pl>

    Bzdura

  • 6. Data: 2003-09-03 11:45:37
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Śliwowska)

    Wlasnie bylam w PKO BP na Placu Unii Lubelskiej. Wplata - 200,00zl.
    Prowizja - 6,50. Zaznaczam, ze mam konto firmowe.

  • 7. Data: 2003-09-03 11:48:37
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie pamiętasz ile, ale pamiętasz, że nie jest to mało? No to może wskażesz
    > ile? Dla ułatwienia link:
    >
    > http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje2.html

    Inteligo nie weźmie, ale PKO BP weźmie
    http://www.pkobp.pl/taryfy/czesci.xml?nr_tytulu=1&nr
    _czesci=4#I.
    Rozdz. I Operacje kasowe złotowe
    1. Od wpłat gotówkowych:
    1) na rachunki bankowe prowadzone w PKO BP SA, z zastrzeżeniem
    ppkt 2 i 3 1% kwoty operacji
    nie mniej niż 4,00

  • 8. Data: 2003-09-03 11:53:44
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Śliwowska)

    Glenn napisał(a):

    > Dla ułatwienia link:
    >
    > http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje2.html

    Link - owszem, bardzo ladny.... Tylko nie myl wiecej slowa "wplyw" ze
    slowem "wplata gotowkowa".
    pzdr
    A.

  • 9. Data: 2003-09-03 11:56:38
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Śliwowska)

    SP9LWH napisał(a):

    > nie mniej niż 4,00

    No wlasnie - teraz sie doczytalam, ze to nie 3,50.... Ale tu jest tak
    niewyraznie napisane...:( to jest chyba 8,50....
    pzdr
    A.

  • 10. Data: 2003-09-03 12:00:51
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Wlasnie bylam w PKO BP na Placu Unii Lubelskiej. Wplata - 200,00zl.
    > Prowizja - 6,50. Zaznaczam, ze mam konto firmowe.

    Aż się prosi robić taką wpłatę w agencji PKO:-)

    Rozdz. I Wpłaty
    1. Od wpłat gotówkowych, z wyjątkiem wymienionych w pkt 2 i w pkt 3,
    wnoszonych na rachunki bankowe:
    1) prowadzone w innych niż PKO BP SA bankach, z zastrzeżeniem
    ppkt. 2 1% kwoty operacji
    nie mniej niż 5,00
    2) prowadzone w innych niż PKO BP S.A. - od wpłat dokonywanych
    w agencjach PKO BP SA 0,5% kwoty operacji
    nie mniej niż 3,00