  • 21. Data: 2003-09-04 05:42:09
    Temat: Re: inteligo i wpłaty gotówki
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bj4uas$iue$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie mylę, zwracam Twoją uwagę, że pojęcie "wpłata gotówkowa" w toip
    Inteligo
    > nie figuruje - więc może powiesz ile też należy zapłacić za tę wpłatę?

    Wplaty gotowkowe przyjmuje PKO BP i to jego TOiP nalezaloby sie poslugiwac.
    Inteligo ...ekhem.. wcale ne przyjmuje wplat gotowkowych...;-)
    PKO BP jest wlascicielem Inteligo
    PKO BP "prowadzi rachunki Inteligo"
    PKO BP /= Inteligo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2003-09-04 07:54:28
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nic prostszego. Rozmowa z kierownictwem. Jak to nic nie pomoże to
    > s...@p...pl i tyle.

    Mi przepadło. Operacje nieświeże, kwitki wyrzucone.

  • 23. Data: 2003-09-04 08:17:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Mi przepadło. Operacje nieświeże, kwitki wyrzucone.

    Moim zdaniem do zrobienia. Każda operacja jest zapamiętywana w oddziale.
    Odszukaj datę [na wyciągach albo z konsultantem]. Wszystko do odkręcenia.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 24. Data: 2003-09-04 08:20:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    poslugiwac.
    > Inteligo ...ekhem.. wcale ne przyjmuje wplat gotowkowych...;-)

    Owszem. Dlatego jasno powiedziane, że w ramach bezterminowej promocji od 1
    listopada 2002 można takich wpłat dokonywać.

    Mam nadzieję, że wszystko jest już jasne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara