  • 11. Data: 2003-09-03 12:13:55
    Temat: Re: inteligo i wpłaty gotówki
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Śliwowska)

    SP9LWH napisał(a):

    > 2) prowadzone w innych niż PKO BP S.A. - od wpłat dokonywanych
    > w agencjach PKO BP SA 0,5% kwoty operacji
    > nie mniej niż 3,00

    A tego nie wiedzialam! To tansze niz poczta!
    thx

  • 12. Data: 2003-09-03 12:49:57
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Agnieszka Śliwowska napisała:

    > Wlasnie bylam w PKO BP na Placu Unii Lubelskiej. Wplata - 200,00zl.
    > Prowizja - 6,50. Zaznaczam, ze mam konto firmowe.

    No to jak to w końcu jest?
    Mój ojciec wpłacałem na swoje prywatne konto i nie pobrano od niego
    żadnej opłaty. Za firmowe jest opłata???
    --
    kocurek

  • 13. Data: 2003-09-03 13:34:51
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@z...org> napisał w wiadomości
    > Mój ojciec wpłacałem na swoje prywatne konto i nie pobrano od niego
    > żadnej opłaty. Za firmowe jest opłata???

    Wpłata gotówkowa na RORy we własnym banku - nigdzie nie ma opłaty
    Wpłaty gotówkowe na konta firmowe - wszędzie biorą opłaty (dawno temu, gdy
    były wyższe odsetki, w niektórych bankach było to darmowe)

  • 14. Data: 2003-09-03 14:34:43
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wpłata gotówkowa na RORy we własnym banku - nigdzie nie ma opłaty
    > Wpłaty gotówkowe na konta firmowe - wszędzie biorą opłaty (dawno temu, gdy
    > były wyższe odsetki, w niektórych bankach było to darmowe)

    Nie wiem po co ta dyskusja.

    Więc ostatecznie: WPŁATY gotówkowe we WSZYSTKICH placówkach PKO BP na
    rachunki prowadzone w inteligo - WSZYSTKIE - konta indywidualne, wspólne i
    firmowe - POZBAWIONE są opłat.

    Tyle. Jak ktoś nie wierzy - niech sam się skonsultuje z inteligo.

    A jak komuś pobrali opłatę jest to podstawa do reklamacji - tak nie może
    być...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-09-03 14:35:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Agnieszka Śliwowska wrote:

    > Link - owszem, bardzo ladny.... Tylko nie myl wiecej slowa "wplyw" ze
    > slowem "wplata gotowkowa".
    > pzdr
    > A.

    Nie mylę, zwracam Twoją uwagę, że pojęcie "wpłata gotówkowa" w toip Inteligo
    nie figuruje - więc może powiesz ile też należy zapłacić za tę wpłatę?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-09-03 14:37:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Nie wiem po co ta dyskusja.

    Też nie wiem :-)))

    > Więc ostatecznie: WPŁATY gotówkowe we WSZYSTKICH placówkach PKO BP na
    > rachunki prowadzone w inteligo - WSZYSTKIE - konta indywidualne,
    > wspólne i firmowe - POZBAWIONE są opłat.

    Otóż to - a niektórzy tu bzdury wypisują...

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-09-03 19:28:32
    Od: "Wojtek" <q...@p...onet.pl>

    Zwoniąc na infolinię dowiedziałem się, że nie płaci się ani bankowi PKO BP,
    ani Inteligo za wpłaty gotówkowe, ani na konto firmowe, ani
    na konto indywidualne.
    Wojtek

  • 18. Data: 2003-09-03 21:33:22
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmowe - POZBAWIONE są opłat.
    >
    > Tyle. Jak ktoś nie wierzy - niech sam się skonsultuje z inteligo.

    Ze też tego nie wiedzą w moim PKOBP:-(

  • 19. Data: 2003-09-03 21:56:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Ze też tego nie wiedzą w moim PKOBP:-(

    Nic prostszego. Rozmowa z kierownictwem. Jak to nic nie pomoże to
    s...@p...pl i tyle.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 20. Data: 2003-09-03 21:59:57
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    Złożenie reklamacji w Inteligo u Konsultanta, spowoduje zwrot pobranej opłaty
    za wpłatę gotówkową w oddziałach PKO BP.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl