  • 1. Data: 2003-09-03 09:48:39
    Temat: gdzie czeki do inkasa
    Od: al3x <x...@n...pl>

    mam pare czekow i potrzebuje je oddac do inkasa. gdzie najlepiej
    [najszybciej i najtanie] oddac. zawsze oddawalem do pko s.a ale od
    sierpnia wprowadzili nowy system i zeby oddac czek do inkasa trzeba
    ponoc miec konto u nich [ niemam zamiaru zakladac konta ]
    za wszelkie rady bede wdzieczny
    Pozdrawiam
    Szczepan

  • 2. Data: 2003-09-03 15:32:22
    Temat: Re: gdzie czeki do inkasa
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik al3x <x...@n...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@4...com..
    .
> [...]
    > sierpnia wprowadzili nowy system i zeby oddac czek do inkasa trzeba
    > ponoc miec konto u nich [ niemam zamiaru zakladac konta ]

    Zapytaj w PKO BP, ale moze byc dluzej niz w Pekao...

  • 3. Data: 2003-09-03 15:40:12
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj51n1$n9v$...@a...news.tpi.pl,
    .

    > Zapytaj w PKO BP, ale moze byc dluzej niz w Pekao...

    Ponoc drogo jest (nie pamietam ile, ale ostatnio kolezanka byla i sie
    przerazila). Wybrala BZWBK, dwadziescia kilka zl.
    Chyba BPHPBK ma tanio.
    A czas jest zblizony wszedzie raczej.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-03 16:18:13
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bj520u$f42$...@t...icpnet.pl...

    > Ponoc drogo jest (nie pamietam ile, ale ostatnio kolezanka byla i sie
    > przerazila). Wybrala BZWBK, dwadziescia kilka zl.
    > Chyba BPHPBK ma tanio.
    > A czas jest zblizony wszedzie raczej.

    Ja kilka miesięcy temu byłem w BZWBK i tam pani mi powiedziała - 240 zł
    (okazało się to później nieprawdą). W PKO zażyczyli sobie 10 zł. No ale
    mogło się coś zmienić.