  • 1. Data: 2003-09-03 12:19:14
    Temat: Przelew z mbanku
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam pytanie chcialbym dokonac zaplaty za energie elektryczna przelewem z
    mbanku , mam ksiazeczke za prad i nuruje mnie pytanie co mam wpisac w tytule
    przelewu jakis numer rachunku przepisac z ksiazeczki energetycznej czy co,
    jest jeszcze takie pole jak tytulem\identyfikator platnosci, moze to wpisac
    co doradzcie mi jak dokonac ten przelew.

    Za informacje gory dzieki.

  • 2. Data: 2003-09-03 12:42:19
    Temat: Re: Przelew z mbanku
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj4m7k$df8$...@z...polsl.gliwice.pl,
    Grzegorz W <g...@a...juni.gliwice.pl>:
> [...]
    > ksiazeczki energetycznej czy co, jest jeszcze takie pole jak
    > tytulem\identyfikator platnosci, moze to wpisac co doradzcie mi jak

    Jak nazwa wskazuje, pole "tytulem" to sugerowany tytul przelewu.
    Natomiast numer rachunku proponuje wpisac w pole numer rachunku.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-03 12:46:21
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Dobrze ale tam jest numer rachunku banku , i tez jest numer rachunku
    zleceniodawcy

  • 4. Data: 2003-09-03 12:56:32
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj4nqe$sdd$...@z...polsl.gliwice.pl,
    Grzegorz W <g...@a...juni.gliwice.pl>:
    > Dobrze ale tam jest numer rachunku banku , i tez jest numer rachunku
    > zleceniodawcy

    Nie rozumiem?
    Numer rachunku zleceniodawcy nie podlega edycji - to bedzie numer Twojego
    rachunku.
    Masz wpisac numer rachunku odbiorcy przelewu, czyli Twojego zakladu
    energetycznego.

  • 5. Data: 2003-09-04 17:26:21
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    w tytule płatności napisz magiczny numer identyfikacyjny z kwitka , i
    jeżeli przypadkiem odbiorca energii i własciciel rachunku to nie ta sam
    osoba, to jeszcze za kogo wpłacasz, za jaki miesiąc , nr rachunku oczywiscie
    przepisz w pole do tego przystosowane

    ja dokładnie ustalałem z miła Pania z ksiegowosci, a bylo to w Krakowie :)
    na razie prądu nie odcieli - znaczy księgują

    fotech