  • 1. Data: 2002-11-01 09:18:34
    Temat: inteligo - czy uciekac?
    Od: n...@o...pl

    czesc,
    mam 2 e-konta w polsce: inteligo i mbank.
    mam rowniez BARDZO negatywne (niemal traumatyczne) przejscia z molochem PKO BP.
    zawsze ten bank bedzie mi sie kojarzyl z prl, emerytami stojacymi w
    niekonczacych sie kolejkach i niekompetentna obsluga.
    wiem ze w wielu oddzialach sytuacja niewiele sie zmienila.

    co radzice?
    zostac z nimi (zaryzykowac/zaufac)?
    czy olac to i przeniesc cala kase do mbanku?
    jak Wy zrobicie?

    byc moze to tylko odczucie i nic sie nie zmieni, ale nic na to nie poradze:
    brand to brand :-(

    licze na owocna dyskusje i pozdrawiam,
    rafal urbanelis

  • 2. Data: 2002-11-01 09:37:46
    Temat: Re: inteligo - czy uciekac?
    Od: n...@o...pl

    > czesc,
    (...)

    przychodzi mi jeszcze jedno do glowy.
    wczesniej czy pozniej PKO postanowi zintegrowac swoje e-PKO i INTELIGO.
    czy pamietacie co sie dzialo podczas fucji CITI-HANDLO?!
    to jednoznaczny argument za tym, ze jesli nie chesz problemow - czas sie
    wynosic.
    (biorac pod uwage, ze PKO jest wlasnoscia skarbu panstwa, to jeszcze nie-daj-
    bog prokom dostanie kontrakt, hehe)

    wiem, ze zglosi sie zaraz kilka osob majacych pozytywne dosw. z PKOBP.
    ja niestety takich nie mam. chyba jednak przenosze wszystkie srodki do mbanku.
    pzdr,
    nelis

  • 3. Data: 2002-11-01 09:48:07
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <1...@n...onet.pl>, n...@o...pl wrote:
> [...]
    > ja niestety takich nie mam. chyba jednak przenosze wszystkie srodki do mbanku.

    Ja tam jestem osoba cierpliwa i wole poczekac na rozwoj wypadkow i zdarzen
    :) Nie mam w Intelgo (PKOBP) zbyt duzo kasy i wole w okresie ujednolicenia
    systemow, nowych cen za uslugi nie ryzkowac.
    Jednak ludzie hmm nie dramatyzujcie az tak! PKOBP ma swoja marke i jest na
    dobre zakorzeniony na polskim rynku. Jedni maja pretnesje drudzy nie, a i
    tak przewaznie chodzi o czynnik ludzki.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-11-01 09:49:07
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    n...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > wiem, ze zglosi sie zaraz kilka osob majacych pozytywne dosw. z PKOBP.
    > ja niestety takich nie mam. chyba jednak przenosze wszystkie srodki do

    Przerabialem kilka bankow (LG, Lukas, Pekao SA), mam rachunek w mB i Citi. Do
    tych ostatnicj nie moge sie przyczepic - wszystko dziala, przeplywy gotowki,
    platnosci - bez zarzutu.

    I uwaga ogolna - oferta bankow w zasadzie bywa podobna. Kazdy bank ma cos, co
    jest OK i co zniecheca. Podobnie jest z innymi produktami - telefonami,
    pralkami i samochodami.
    Jesli z czegos jestes zadowolony i do tej pory nie miales negatywnych
    doswiadczen - zostan w Inteligo.
    Zmiana tylko dla zmiany jest - moim zdaniem - niepotrzebna.
    Z bankow,w ktorych mialem kont, uciekalem gdy wprowadzono niekorzystne dla
    mnie zmiany. I te niekorzystne zmiany byly bardziej dotkliwe niz korzysci z
    rachunkow w tych bankach.
    Powodzenia

  • 5. Data: 2002-11-01 10:07:45
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1793.000007b1.3dc246e9@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > co radzice?
    Zalezy, co jest dla Ciebie wazniejsze.
    Jesli mialbys sie psychicznie zle czuc, bo Twoj uraz do PKO BP jest tak
    silny, to zrezygnuj.
    Jesli zalezy Ci bardziej na wygodzie, to zostan, bo Inteligo daje Ci sporo
    rzeczy, ktorych mBank nie daje, szczegolnie od 1 listopada.
    Mozesz probowac postrzegac Inteligo jako odrebny od PKO BP twor, tak jak byc
    moze nie widziales w nim BGB przedtem.

    Mozesz tez wyrazic swoja niechec przelewajac poki co wiekszosc srodkow na
    eMax (oplaci sie ekonomicznie tez), ale pamietaj o pozostawieniu min. 100zl
    (oplata za prowadzenie!) - i czekac.

    > jak Wy zrobicie?
    Ja przestalem aktywnie korzystac z Inteligo, gdy wprowadzili w nieelegancki
    sposob oplaty za prowadzenie i karty. Ale nie zlikwidowalem konta:
    zostawilem tam niewielka kwote i konto sobie lezalo (2 karty tez). Teraz nie
    zaluje tej powsciagliwosci, bo moze sie zdazyc potrzeba pobrania gotowki w
    malej miejscowosci, gdzie nie ma zadnego z dostepnych mi innymi kartami
    bankomatow, a jest PKO BP.

  • 6. Data: 2002-11-01 11:34:03
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    > zostac z nimi (zaryzykowac/zaufac)?
    > czy olac to i przeniesc cala kase do mbanku?
    > jak Wy zrobicie?

    Ja w ogóle nie bardzo widze sens posiadania dwoch kont. chyba ze masz jakies
    dochody, ktore wolalbys zachowac w tajemnicy. Sam mialem dwa konta
    (Citi+Pekao) ale zrezygnowalem z Pekao. Przysylali wyciagi i trzeba bylo
    placic za to konto, a poza tym nie korzystalem z niego.

  • 7. Data: 2002-11-01 13:23:10
    Od: "robson" <m...@N...gazeta.pl>

    ja bym poczekał, ostatnio w pkobp bardzo dużo sie zmieniło, brat ma konto w
    oddziale internetowym tego banku i jest bardzo zadowolony, ja zreszta tez bo
    korzystam z jego konta przy przelewach do mbanku, pkobp to zupełnie inny bank
    niz był kilka lat temu, ostatnio powstaje bardzo duzo nowych placowek, sa one
    małe zatrudniaja do 10 osób i co najwazniejsze nie ma w nich kolejek, w
    starych oddziałach niestety jeszcze wystepuja,
    - pamietaj ze to oddział internetowy w Bydgoszczy przestanie istniec, a
    Inteligo nadal pozostanie, a wraz z nim osoby które w nim pracuja,
    -mysle ze pkobp nie bedzie za bardzo ingerował w inteligo, patrzac na obecna
    sytuacje PKOBP i e.pkobp to sa prawie dwa rozne banki, brat ma konto w
    e.pkobp i w normalnym oddziale moze wpłacic jedynie kase, reszte musi
    załatwiac tak jak w inteligo czyli telefonicznie (połaczenie miedzymiastowe z
    Bydgoszcza!!!!!), czyli najprawdopodobniej zespolenie bedzie takie że
    klijenci inteligo beda mogli w marmurku wpłacic bez prowizji kase i korzystac
    z bankomatów pkobp a reszta zostanie tak jak dawniej

  • 8. Data: 2002-11-01 14:12:12
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Nov 2002 12:34:03 +0100,
    osoba podpisana: Silvio <s...@p...com>
    napisała:

    > Ja w ogóle nie bardzo widze sens posiadania dwoch kont. chyba ze masz jakies
    > dochody, ktore wolalbys zachowac w tajemnicy. Sam mialem dwa konta

    Oczywiście. Wygoda zaczyna się od 3 :-P
    KJ( PKOBP,mBank,Inteligo,Lukas,KL Raiffeisen,ING)

    > (Citi+Pekao) ale zrezygnowalem z Pekao. Przysylali wyciagi i trzeba bylo
    > placic za to konto, a poza tym nie korzystalem z niego.

    KJ

    --
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 9. Data: 2002-11-01 17:52:01
    Od: "DaViD" <d...@f...irc.pl.nospam>

    <n...@o...pl> wrote in message
    > (...)
    >
    > przychodzi mi jeszcze jedno do glowy.
    > wczesniej czy pozniej PKO postanowi zintegrowac swoje e-PKO i INTELIGO.

    To moze sie stac juz w najblizszym czasie. Oto co znalazlem na stronie PKO
    BP:

    "W okresie przejściowym funkcjonować będą dwa konta - Inteligo i
    e-Superkonto - natomiast w pierwszym kwartale przyszłego roku planujemy
    połączenie obydwu ofert tak, aby klienci mogli osiągać jeszcze większe
    korzyści ze współpracy z naszym Bankiem. Szczegóły będą przekazywane
    stopniowo, w miarę przygotowania i wprowadzania tych usług do oferty Ban-ku.
    Wybór, gdzie obecnie zostanie założony rachunek należy do klienta."

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin "DaViD' Dawid

  • 10. Data: 2002-11-01 19:24:03
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > czy pamietacie co sie dzialo podczas fucji CITI-HANDLO?!
    > to jednoznaczny argument za tym, ze jesli nie chesz problemow - czas sie

    stary nie zapominaj ze inteligo nie ma oddziałów, wiec nie można tych fuzji
    porównywać,ta jest o wiele łatwiejsza, systemu nie trzeba tworzyc od podstaw
    bo takie sa i to dwa wiec wystarczy dane klijentów jednego systremu
    wprowadzic do drugiego