  • 1. Data: 2002-11-01 08:50:26
    Temat: Nowe numery rachunkow Inteligo w różnych bankach
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wlasnie zmienilem definicje w mBanku - prawidlowo rozpoznaje po nr
    5010205558
    ten nowy oddział PKO BP ;)

    Natomiast w Lukasie niestety jeszcze "nic nie wiedzą":
    "Błędny numer rachunku.
    Brak takiego banku w ewidencji banków"

    A w LGnet jest ciekawie:

    nazwa kontrahenta "Inteligo" obecnie uległa zmianie (bez mojej interwencji!)
    na
    "[Wyłączony] Inteligo"

    Przy modyfikacji pojawia sie tez Javowy Popup:
    "Bank kontrahenta został wyłączony, Powinieneś zmienić numer banku w
    szczegółach rachunku."
    Troche denerwujące - trochę nadreagowują, bo jeszcze 6 miesięcy ma działać
    stary numer, z drugiej strony ujmujące - że się tak starają antycypować
    problemy.

    Modyfikacja bez problemów:
    "PKO BP, Centrum Obsługi Inteligo"

  • 2. Data: 2002-11-01 13:27:35
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Robert pisze:
    >Natomiast w Lukasie niestety jeszcze "nic nie wiedzą":

    Zabawnie zachowuje się KB24 (po podaniu nowego numeru):
    Przelew do wybranego banku może być zrealizowany jedynie w oddziale.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2002-11-01 16:52:54
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    >
    > Przy modyfikacji pojawia sie tez Javowy Popup:
    > "Bank kontrahenta został wyłączony, Powinieneś zmienić numer banku w

    A u mnie zdefiniowany rachunkek w Inteligo w ogole zniknal - nie ma
    go na liscie dostepnych przelewow. Proba definicji od zera konczy sie
    jednak komunikatem "podana nazwa jest juz zarezerwowana" czy jakos
    podobnie czyli definicja sie ostala, tylko jej nie widac... hm...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-11-01 16:58:03
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apubkn$p9m$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

> [...]
    > jednak komunikatem "podana nazwa jest juz zarezerwowana" czy jakos
    > podobnie czyli definicja sie ostala, tylko jej nie widac... hm...

    Ale idziesz tam przez Klient - Kontrahenci?
    Czy od razu przelewasz? ;)
    Jeśli to drugie, to spróbuj pierwsze i daj znać.

  • 5. Data: 2002-11-01 17:27:09
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Ale idziesz tam przez Klient - Kontrahenci?
    > Czy od razu przelewasz? ;)
    > Jeśli to drugie, to spróbuj pierwsze i daj znać.

    Tak - probowalem to pierwsze :-)))
    Pod Kontrahenci bylo tak jak u Ciebie "wylaczone" ale juz
    zmienilem i jest cacy :-)

    Dzieki za hint :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-11-01 17:29:49
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Tak - probowalem to pierwsze :-)))

    Kurna no...... oczywiscie napierw probowalem to drugie
    i dlatego rachunek byl niewidoczny...

  • 7. Data: 2002-11-01 17:42:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apudki$5tt$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > Tak - probowalem to pierwsze :-)))
    (juz wiem, ze drugie, ale i tak sie domyslilem :)) )

    > Dzieki za hint :-)
    Milo mi, ze niespodziewanie pomoglem - jak opisywalem to z tym [Wylaczone],
    to sie zastanawialem - po co ja to pisze? Przeciez to sie nikomu nie
    przyda... A jednak nigdy nie wiadomo!

    BTW, ukrycie listy Kontrahentow pod Klient jest troszke nieintuicyjne.

  • 8. Data: 2002-11-01 20:17:04
    Od: "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl>

    > Wlasnie zmienilem definicje w mBanku - prawidlowo rozpoznaje po nr
    > 5010205558
    > ten nowy oddział PKO BP ;)

    a tak nawiasem mówiąc, współczuje serdecznie klientowi Inteligo o numerze
    10205558, biedak będzie miał dostęp do rachunku non stop poblokowany ))),
    juz się złapałem na tym .

    badam

  • 9. Data: 2002-11-02 07:42:40
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Robert wrote:
    :: Wlasnie zmienilem definicje w mBanku - prawidlowo rozpoznaje po nr
    :: 5010205558
    :: ten nowy oddział PKO BP ;)

    W Bphpbk: Brak opisu banku o wskazanym kodzie.

    Wyglada na to, ze dalej imprezuja po udanej integracji systemów

    MichalL

  • 10. Data: 2002-11-02 08:29:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:apvvfe$t86$1@news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > W Bphpbk: Brak opisu banku o wskazanym kodzie.
    >
    > Wyglada na to, ze dalej imprezuja po udanej integracji systemów

    Lukas też nie zaktualizował tabeli powiązań...

    "wybija mi" - lukaslinia

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara