  • 1. Data: 2002-11-01 10:10:39
    Temat: rach. o cechach lokaty term.dla firm - gdzie?
    Od: e...@p...onet.pl

    Dzień dobry :)
    Może ktoś wie, jakie banki oferują 1 rachunek o cechach lokaty terminowej i
    rachunku bieżącego dla firm? Informacje, że coś takiego jest, mam tylko z
    drugiej ręki - od znajomej, która szuka materiałów na ten temat. Szuka
    tradycyjnymi sposobami, drepcząc i dzwoniąc, ale może w sieci coś jest?

    TIA

    Magda Jania

  • 2. Data: 2002-11-01 11:02:00
    Temat: Re: rach. o cechach lokaty term.dla firm - gdzie?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1793.000007c3.3dc2531f@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
> [...]
    > jest, mam tylko z drugiej ręki - od znajomej, która szuka materiałów
    > na ten temat. Szuka tradycyjnymi sposobami, drepcząc i dzwoniąc, ale

    W sieci?? Eeee, coś Ty, na pewno nie ma ;)

    Uściślij, co rozumiesz pod pojęciem "o cechach lokaty terminowej" - które
    cechy są dla Ciebie pożądane - wysokie oprocentowanie, czy niedostępność
    środków ;P?

    Jeśli wysokie oprocentowanie, to sprawdź np. następujące oferty:

    http://www.vwbankdirect.pl/ -> Oferta Biznes -> Plus Konto Biznes
    http://www.inteligo.pl/oferta/1-konto-firmowe.html
    http://www.mbank.com.pl/oferta/mbiznes/index.html

    poczytaj sobie i zobacz, czy Ci odpowiadają

    potem pytaj tutaj o szczegóły

  • 3. Data: 2002-11-01 13:17:38
    Od: e...@p...onet.pl

    > Uściślij, co rozumiesz pod pojęciem "o cechach lokaty terminowej" - które
    > cechy są dla Ciebie pożądane - wysokie oprocentowanie, czy niedostępność
    > środków ;P?

    Uściślam na ile potrafię, bo wiem tyle, co zasłyszane: chodzi o rachunki, na
    których środki od pewnej wysokości x są oprocentowane jak wkład na lokacie
    terminowej. Tu nie jestem pewna, czy jest to uzależnione wyłącznie od wysokości
    środków, czy właściciel - firma musi dodatkowo np. zadeklarować, że nie będzie
    podejmować części wkładu (jakiej części? nie wiem)
    Problem w tym, że ktoś "coś słyszał" o takim rachunku, a nie ma konkretów -
    tzn. namacalnej oferty jakiegokolwiek banku :(

    Dzięki za linki...
    > poczytaj sobie i zobacz, czy Ci odpowiadają
    ...ale własne konto firmowe już mam i wciąż jestem zadowolona :)
    Nie szukam informacji jako potencjalny klient, chodzi mi o przegląd oferty w
    celach... hmmm poznawczych i zbieractwa materiałów do... (tfu, tfu, wypluć to
    słowo) "pracy mgr", przy czym mnie dotyczy na szczęście tylko to pierwsze ;)

    Dzięki za odzew

    Magda Jania

  • 4. Data: 2002-11-01 13:35:27
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1793.0000080e.3dc27ef1@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Uściślam na ile potrafię, bo wiem tyle, co zasłyszane
    Myślę, że dalsza dyskusja "przez pośrednika" nie ma większego sensu.
    Zainteresowana osoba powinna wykazać nieco więcej inicjatywy własnej, tym
    bardziej, że jest to istotna część wkładu pracy przy pracy magisterskiej.

    > wkładu (jakiej części? nie wiem) Problem w tym, że ktoś "coś słyszał"
    > o takim rachunku, a nie ma konkretów - tzn. namacalnej oferty
    > jakiegokolwiek banku :(
    Ktoś się bardzo słabo postarał.

    > Dzięki za odzew
    Gdybym znał prawdziwy cel, nie byłoby go.
    Rozumiem, że chcesz pomóc koleżance, ale nie tędy droga.

  • 5. Data: 2002-11-01 14:17:05
    Od: e...@p...onet.pl

    > Myślę, że dalsza dyskusja "przez pośrednika" nie ma większego sensu.
    > Zainteresowana osoba powinna wykazać nieco więcej inicjatywy własnej, tym
    > bardziej, że jest to istotna część wkładu pracy przy pracy magisterskiej.

    Zupełnie się zgadzam. Też mnie irytują prośby typu "podajcie mi materiały/
    bibliografię/ temat (sic!) pracy licencjackiej/ mgr" na grupie, gdzie zwykle
    bywam [pl.hum.tlumaczenia]. I z zasady na nie nie odpowiadam, jeśli klient
    sobie wyobraża, że grupa poda mu rozwiązanie na tacy. Czyli jakieś 99%
    przypadków.

    > Ktoś się bardzo słabo postarał.

    Nie widziałam, nie wiem. Powiem tylko, że nie pomagam osobom jak wyżej.
    Uznałam, że tej warto. Ale to tylko moje zdanie.

    > Gdybym znał prawdziwy cel, nie byłoby go.
    > Rozumiem, że chcesz pomóc koleżance, ale nie tędy droga.

    ?
    Wydaje mi się, że trzeba pytać, jeśli jest nadzieja, że ktoś wie. Wyszukiwarka
    nic nie dała, więc pomyślałam, że zwrócę się do Was, bo sprawa może być dla
    kogoś oczywista. A ww. "rachunkolokaty" to tylko jeden, poboczny zresztą,
    element pracy, więc nikt tu za nikogo nie odwala brudnej roboty.

    EOT

    Magda Jania