  • 11. Data: 2002-11-01 19:39:08
    Temat: Re: inteligo - czy uciekac?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 01, 2002 at 07:24:03PM +0000, Robert Kondraciuk wrote:

    > stary nie zapominaj ze inteligo nie ma oddziałów, wiec nie można tych fuzji
    > porównywać,ta jest o wiele łatwiejsza,

    A w czym pomaga brak oddzialow (nawet zakaldajac ze dwa czy trzy
    oddzialy citi mozna nazwac straszna iloscia).

    > systemu nie trzeba tworzyc od podstaw
    > bo takie sa i to dwa wiec wystarczy dane klijentów jednego systremu
    > wprowadzic do drugiego

    No, ubawiles mnie troche. A wprowadza sie poprzez F5 w nortonie czy
    jakos inaczej? ;-)

    Fuzja, oznacza wiele roznych rzeczy. Wspomne tylko ze dwa tygodnie
    temu pkobp 'tresowalo' swoje bankomaty zeby merdaly na widok kart
    inteligo, wiec sadze ze zmiana polegajaca na przeneisieniu klentow to
    naprawde jest nieco wiecej.

    I pomijam sprawy _konieczne_ takie jak np. wyslanie kazdemu klientowi
    _nowej_ umowy, bo w koncu poprzednia traci waznosci (konto bylo
    prowadzone przez bgb, prawda?).

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-11-01 21:23:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > No, ubawiles mnie troche. A wprowadza sie poprzez F5 w nortonie czy
    > jakos inaczej? ;-)

    LOL

> [...]
    > temu pkobp 'tresowalo' swoje bankomaty zeby merdaly na widok kart
    > inteligo, wiec sadze ze zmiana polegajaca na przeneisieniu klentow to

    ROTFL

  • 13. Data: 2002-11-01 22:05:17
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > I pomijam sprawy _konieczne_ takie jak np. wyslanie kazdemu klientowi
    > _nowej_ umowy, bo w koncu poprzednia traci waznosci (konto bylo
    > prowadzone przez bgb, prawda?).

    Niekoniecznie. W czasie nieslawnej fuzji handlo z citkiem klienci otrzymali
    informacje + nowy regulamin z dopiskiem, ze jak nie wypowiedza, to sa
    citimaniakami. Podobnie jest/bylo w PBK adn/or BPH
    :-)

    M.

  • 14. Data: 2002-11-01 22:34:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:20021101193845.GM29352@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    wrote:

    > I pomijam sprawy _konieczne_ takie jak np. wyslanie kazdemu klientowi
    > _nowej_ umowy, bo w koncu poprzednia traci waznosci (konto bylo
    > prowadzone przez bgb, prawda?).

    Chyba nie bedzie konieczne:
    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-przejecie-inteligo.
    html
    (szczegolnie pod koniec)

  • 15. Data: 2002-11-02 09:18:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Niekoniecznie. W czasie nieslawnej fuzji handlo z citkiem klienci
    otrzymali
    > informacje + nowy regulamin z dopiskiem, ze jak nie wypowiedza, to sa
    > citimaniakami.

    Pamietaj, ze klienci Handlo przed fuzja tez mieli konta w BHW, zatem dla
    nich nic sie nie zmienilo ;-) Nie wiem jak postepowali z klientami citi...
    Po drugie nie wiemy co zrobi inteligo...

    Witek

  • 16. Data: 2002-11-02 10:45:12
    Od: "Arek" <a...@g...net>

    Jezeli PKO zostawi sobie inteligo i zlikwiduje epko, to mozecie spac
    spokojnie. Kiepsko bedzie jezeli nie pozwalniaja tych darmozjadow z
    Bydgoszczy i bedziemy placic 9 zl miesiecznie za prowadzenie konta inteligo
    :)

  • 17. Data: 2002-11-02 12:21:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Arek <a...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq0ae4$9se$...@n...onet.pl...
> [...]
    > spokojnie. Kiepsko bedzie jezeli nie pozwalniaja tych darmozjadow z
    > Bydgoszczy i bedziemy placic 9 zl miesiecznie za prowadzenie konta

    Ehmmm, kwestia gustu.
    Dla mnie warunki prowadzenia ePKO sa lepsze, wiec wolalbym nie miec platnych
    przelewow itp...
    Natomiast obsluga w ePKO jest kiepska.
    Najlepiej by bylo miec mozliwosc prowadzenia eSupekonta przez obsluge
    Inteligo...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2002-11-03 04:54:16
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    > Oczywiście. Wygoda zaczyna się od 3 :-P
    > KJ( PKOBP,mBank,Inteligo,Lukas,KL Raiffeisen,ING)

    jestes prawdziwym ekscentrykiem! ;-)