    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo - czy uciekac?
    Date: Fri, 1 Nov 2002 11:07:45 +0100

    In news:1793.000007b1.3dc246e9@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > co radzice?
    Zalezy, co jest dla Ciebie wazniejsze.
    Jesli mialbys sie psychicznie zle czuc, bo Twoj uraz do PKO BP jest tak
    silny, to zrezygnuj.
    Jesli zalezy Ci bardziej na wygodzie, to zostan, bo Inteligo daje Ci sporo
    rzeczy, ktorych mBank nie daje, szczegolnie od 1 listopada.
    Mozesz probowac postrzegac Inteligo jako odrebny od PKO BP twor, tak jak byc
    moze nie widziales w nim BGB przedtem.

    Mozesz tez wyrazic swoja niechec przelewajac poki co wiekszosc srodkow na
    eMax (oplaci sie ekonomicznie tez), ale pamietaj o pozostawieniu min. 100zl
    (oplata za prowadzenie!) - i czekac.

    > jak Wy zrobicie?
    Ja przestalem aktywnie korzystac z Inteligo, gdy wprowadzili w nieelegancki
    sposob oplaty za prowadzenie i karty. Ale nie zlikwidowalem konta:
    zostawilem tam niewielka kwote i konto sobie lezalo (2 karty tez). Teraz nie
    zaluje tej powsciagliwosci, bo moze sie zdazyc potrzeba pobrania gotowki w
    malej miejscowosci, gdzie nie ma zadnego z dostepnych mi innymi kartami
    bankomatow, a jest PKO BP.