  • 1. Data: 2002-11-01 03:29:37
    Temat: Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Godz. 04:30 i mamy juz:
    "Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO Bank Polski" +
    http://www.inteligo.pl/ointeligo/partnerzy.html

  • 2. Data: 2002-11-01 07:24:00
    Temat: Re: Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO...
    Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Godz. 04:30 i mamy juz:
    > "Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO Bank Polski" +
    > http://www.inteligo.pl/ointeligo/partnerzy.html

    Zlikwidowałem firmowy rachunek w PKO BP i założyłem go w Inteligo.
    No i proszę... PKO mnie dopadło. Niełatwo od nich uciec.
    :-)

    Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
    Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

  • 3. Data: 2002-11-01 08:20:46
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Godz. 04:30 i mamy juz:
    > "Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO Bank Polski" +
    > http://www.inteligo.pl/ointeligo/partnerzy.html

    Ja, tam u dołu, widzę: "Konto Inteligo jest prowadzone przez
    Bankgesselschaft Berlin (Polska) S.A."
    Czy PKO BP zmieniło nazwę?? :))

  • 4. Data: 2002-11-01 10:04:28
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > Ja, tam u dołu, widzę: "Konto Inteligo jest prowadzone przez
    > Bankgesselschaft Berlin (Polska) S.A."
    > Czy PKO BP zmieniło nazwę?? :))

    raczej Ty nie włączyłeś refresha :-)

  • 5. Data: 2002-11-01 13:42:08
    Od: "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl>

    Użytkownik "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl> napisał w wiadomości

    > raczej Ty nie włączyłeś refresha :-)

    Jak byk dalej widnieje na samym dole strony:
    "Konto Inteligo jest prowadzone przez Bankgesselschaft Berlin (Polska) S.A."

    Panowie webmajstrzy: grep a potem sed i do boju ...

    badam

  • 6. Data: 2002-11-01 13:45:24
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apu0ba$se0$1@korweta.task.gda.pl, badam wrote:

> [...]
    właśnie

    > Jak byk dalej widnieje na samym dole strony:
    > "Konto Inteligo jest prowadzone przez Bankgesselschaft Berlin
    > (Polska) S.A."
    nie, naprawdę jest aktualne:

    > Panowie webmajstrzy: grep a potem sed i do boju ...
    to jest grafika stopka.gif, więc grep tego nie chyta ;)

    Nacisnij Ctrl-F5 - pomogło?

  • 7. Data: 2002-11-01 13:50:04
    Od: "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl>

    > Zlikwidowałem firmowy rachunek w PKO BP i założyłem go w Inteligo.
    > No i proszę... PKO mnie dopadło. Niełatwo od nich uciec.
    > :-)

    Powinniśmy chyba czym prędzej zmienić numery rachunku firmowego w
    zgłoszeniach płatnika do ZUS i w NIP-ie do US. Przelewy maja wychodzić juz z
    nowymi numerami.
    A 10-ty sie zbliża, PKO dziekuję za konieczność dodatkowej wycieczki do w/w
    instytucji (((

    badam

  • 8. Data: 2002-11-01 13:56:12
    Od: "badam" <b...@i...WYWALTO.net.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > właśnie

    > nie, naprawdę jest aktualne:

    > to jest grafika stopka.gif, więc grep tego nie chyta ;)
    >
    > Nacisnij Ctrl-F5 - pomogło?

    Pomogło, wcześniej też robiłem refresha, ale siedzę za transparent proxy,
    może dla tego trzeba było kilka razy.

    badam

  • 9. Data: 2002-11-01 14:02:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > nie, naprawdę jest aktualne:

    Tylko 'troche' niekompletne:
    'Konto jest prowadzone przez PKO Bank Polski', a zapomnieli o 'S.A.' ;-P
    Na stronie logowanie tez jest PKO ;-)
    Szkoda, ze nie ma linka do www.pkobp.pl ;(((( cos a'la mB ;-)

  • 10. Data: 2002-11-01 14:19:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    a nie wiem czy zauwazyliscie jak sie Minik uaktywnil ;) Tak mi go
    brakowalo...