  • 1. Data: 2002-11-01 09:15:30
    Temat: Jakie zarobki wymagane dla KK Citi ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Wlasnie ? Jakie minimum jest przez nich wymagane ? Kiedys widzialem
    2000 lub 2200 netto/mc, ale teraz nie moge tego znalezc na ich
    stronie. Gdzie mozna sie dowiedziec w sieci na temat ich oferty MC/EC
    ?

    Po tym jak mnie olal muBank (muuu ... tak robi krowa), musze wybrac
    cos innego ;)), wydaje mi sie ze nie bede mial wystarczajacych
    zarobkow na VC lub MC Citi, ale musze sie upewnic i jakos nie moge
    znalezc mimimalnej kwoty ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2002-11-01 20:24:41
    Temat: Re: Jakie zarobki wymagane dla KK Citi ?
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > 2000 lub 2200 netto/mc, ale teraz nie moge tego znalezc na ich
    > stronie. Gdzie mozna sie dowiedziec w sieci na temat ich oferty MC/EC

    O ile dobrze pamietam (ale lba nie dam uciac :-D) to jest to 1,8k netto.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-11-04 06:21:11
    Od: d...@p...onet.pl