  • 11. Data: 2005-09-13 16:31:16
    Temat: Re: grono.net
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Rjak napisal dnia 2005-09-13 09:42:
    > w <news:dg5t4j$bs4$1@inews.gazeta.pl>

    To fakt, zajrzałem do środka i dość szybko odeszła mi ochota na dalsze
    penetrowanie tematu.

    > Nie sledzilem wczesniejszej dyskusji, ale jest tez linkedin na przyklad. Tam juz
    > jest mniej dzieciarni, czasem sie jakis 'spamerski' profil trafi.

    Pl.biznes.banki to jak dotąd najlepsze forum na temat bankowości, na jaki
    natrafiłem w polskim necie. Ile jest tematyki bankowej na linkedinie?

    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl
    / || \\

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm