  • 1. Data: 2005-09-11 08:19:08
    Temat: mBank i KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W cenniku widnieje : oplata za wydanie karty = 28/58/250zl (w zaleznosci
    od rodzaju karty).

    Z tego wynika, ze powinna to byc oplata jednorazowa pobierana tylko za
    wydanie karty (a jak karta jest w promocji to oplata ta = 0zl).

    Karta jest wazna 3 lata

    Z tego wnioskuje, iz oplata ta powinna byc pobierana (lub nie jak ktos
    korzysta z promocji) tylko jeden raz, przy wydaniu karty.

    mLinia twierdz, iz jest to oplata pobierana kazdego roku.

    Kto ma racje, ja czy oni ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-09-11 08:24:35
    Temat: Re: mBank i KK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 10:19:08 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    > W cenniku widnieje : oplata za wydanie karty = 28/58/250zl (w zaleznosci
    > od rodzaju karty).
    A tuż pod nią jest
    Opłata za każdy kolejny rok używania karty głównej/dodatkowej 28 zł
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 3. Data: 2005-09-11 08:26:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A tuż pod nią jest
    > Opłata za każdy kolejny rok używania karty głównej/dodatkowej 28 zł

    Ano faktycznie. Jakies 4h temu opuscilem wesele, wiec jestem troche
    zawieszony :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-09-11 08:27:04
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Kto ma racje, ja czy oni ?

    Oni.
    "Opłata za każdy kolejny rok używania karty głównej/dodatkowej 58 zł "