  • 1. Data: 2005-09-11 12:45:22
    Temat: konto walutowe futy ;euro; tanie z dostepem inernetowym
    Od: "Ludwis" <l...@o...pl>

    Witam; szukam konta walutowego w funtach ( euro) takiego aby opłaty były
    minimalne , była możliwosc zarzadzania przez internet oraz mozna bylo dostac
    karte do owego rachunku ;
    Z tego co wiem to Citybank cos takiego oferuje ale pobiera oplaty; moze ktos
    zana inny bank?;
    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2005-09-11 14:17:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Ludwis wrote:
> [...]
    > bylo dostac karte do owego rachunku ;
    > Z tego co wiem to Citybank cos takiego oferuje ale pobiera oplaty;

    BZWBK w EUR (za darmo) + MC debetowy (10 EUR) albo ING w EUR (za darmo) +
    Maestro (ceny nie pamiętam)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-09-11 14:30:21
    Od: "saq" <s...@p...onet.pl>

    > Witam; szukam konta walutowego w funtach ( euro) takiego aby opłaty były
    > minimalne , była możliwosc zarzadzania przez internet

    w Nordea - konta walutowe bez oplat (zlotowkowe - 3 zl)
    operacje mozna dokonywac przez net

    >oraz mozna bylo dostac karte do owego rachunku ;

    tego niestety nie ma. (masz karte do zlotowek)

    sebastian

  • 4. Data: 2005-09-11 17:12:03
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Ludwis" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostac
    > karte do owego rachunku ;
    > Z tego co wiem to Citybank cos takiego oferuje ale pobiera oplaty; moze

    Witam,

    Wg mnie konto walutowe powinno byc zabezpieczone i sadze iz najlepiej
    wychodzi tutaj tak niechciany CiTi.
    Juz wyjasniam dlaczego. Poza granicami Polski bardzo ale to bardzo latwo
    uciekaja pieniadze z konta. Wystarczy iz raz podasz numer karty i na drugi
    dzien mozesz juz miec jakies transakcje o ktorych pierwsze slyszysz.
    Ja polecam CiTi - wg mnie bardzo tani jak pracuje sie na zachodzie. W cenie
    dostajesz nie jedno ale 4 konta walutowe ( nie liczac Polskiego )
    Innym rozwiazaniem jest zalozenie konta za granica i korzystanie z niego
    poza granicami Polski.

    Pozdrawiam
    Piotrek,

  • 5. Data: 2005-09-11 18:23:48
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Piotrek" <p...@b...pl> wrote in message

    > Wg mnie konto walutowe powinno byc zabezpieczone i sadze iz
    > najlepiej wychodzi tutaj tak niechciany CiTi.

    Citi daje kartę do rachunków walutowych, ale działa ona tylko przy
    wypłatach z bankomatów. Kiedy płacisz kartą, to zawsze obciążane jest
    konto złotówkowe. Tej wady nie mają rachunki euro w WBK i ING.
    Pierwsza maestro w ING - darmo, później 15 złotych rocznie. Jak
    wycieknie twój numer maestro, to raczej nic nie grozi :).

    pozdrawiam,

    Michał

  • 6. Data: 2005-09-11 19:08:05
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    > BZWBK w EUR (za darmo) + MC debetowy (10 EUR) albo ING w EUR (za darmo) +
    > Maestro (ceny nie pamiętam)

    Trzymaj sie z daleka od kont walutowych w BZWBK
    od kazdego przelewu z zagranicy bedziesz miał pobieraną duża prowizje !

    Art

  • 7. Data: 2005-09-11 19:12:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Trzymaj sie z daleka od kont walutowych w BZWBK
    > od kazdego przelewu z zagranicy bedziesz miał pobieraną duża prowizje
    > !

    No i co w związku z tym? Nie każdemu konto walutowe jest potrzebne do
    otrzymywania przelewów zza granicy.

    przyszłość/ Woody Allen