  • 1. Data: 2005-09-10 21:24:52
    Temat: Union Investment TFI w mBanku
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    Czyżby jeszcze nie było o tym?

    "5. września do Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych mBanku dołączyło nowe
    Towarzystwo - Union Investment TFI. To dziesiąte TFI w Supermarkecie mBanku"
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/tfi.html
    ?UNION

    Przyznam, że akurat tego mi tam brakowało.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 2. Data: 2005-09-12 18:48:11
    Temat: Re: Union Investment TFI w mBanku
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

> [...]
    > http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/tfi.html
    ?UNION

    > Przyznam, że akurat tego mi tam brakowało.

    dobra wiadonmośc i niezłe ofi