  • 1. Data: 2005-09-11 08:53:43
    Temat: problemy z BIK
    Od: "p.wis" <przemyslawwisniewski(bez)@poczta.onet.pl>

    w dosc dziwny sposob zostalem umieszczony w bazie BIK. Nie otrzymalem
    jeszcze informacji zamieszczonych w bazie ciagle oczekuje, jednak
    przypuszczam ze stalo sie tak za sprawa BZWBK.
    mianowicie dawno dawno temu posiadalem tam konto ktore prowadzone bylo bez
    oplat. w momencie wprowadzenia oplaty za prowadzenie pofatygowalem sie do
    oddzialu i zamknalem je(pilnujac zeby nie bylo salda ujemnego), jednak w
    niewyjasniony do dnia dzisiejszego sposob nie zostalo zamkniete. Wyciagi nie
    byly przysylane ale oplata za prowadzenie byla pobierana przez kolejne lata
    po czym dostalem z jakiegos centrum kredytowego pismo ze zalegam z
    kredytem. poinformowalem bank ze zadnego kredytu nie posiadam i ze to
    pomylka jakas. Pani z banku nic mi nie mogla powiedziec czego dotyczy ta
    sprawa.

    Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy starajac sie o kredyt hipoteczny dostalem
    odpowiedz odmowna z powodu figurowania w bazie BIK jako dluznik.

    Czy BZWBK mial prawo umiescic mnie w bazie i jak ta sytuacje odkrecic
    poniewaz figurowanie w tej bazie potrafi mocno utrudnic zycie jak sie
    przekonalem na wlasnej skorze.

  • 2. Data: 2005-09-11 09:03:56
    Temat: Re: problemy z BIK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 10:53:43 +0200,
    osoba podpisana: p.wis <p...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > niewyjasniony do dnia dzisiejszego sposob nie zostalo zamkniete. Wyciagi nie
    Czy masz jakieś potwierdzenie zamknięcia ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 3. Data: 2005-09-11 09:09:07
    Od: "p.wis" <przemyslawwisniewski(bez)@poczta.onet.pl>

    to bylo ponad 5 lat temu nie przyszlo mi do glowy zeby je trzymac

  • 4. Data: 2005-09-11 09:19:50
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-09-11 11:03, Kamil Jońca napisał(a):

    > Czy masz jakieś potwierdzenie zamknięcia ?
    > KJ

    Jak ja zamykałem konto w BZ WBK poprosiłem o potwierdzenie zamknięcia
    konta - Pani która mnie obsługiwała zdziwiła się niezmiernie, że o coś
    takiego proszę - powiedziała, że czegoś takiego jak *potwierdzenie
    zamknięcia* w BZ WBK w ogóle nie ma. Skończyło się na tym, że dostałem
    podpisane przez Nią ksero dyspozycji zamknięcia konta.

    Gree

  • 5. Data: 2005-09-11 09:21:08
    Od: "p.wis" <przemyslawwisniewski(bez)@poczta.onet.pl>

    znaczy ze prawdopodobnie go nie mialem, tak dawno to bylo ze nie pamietam

  • 6. Data: 2005-09-11 09:30:08
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 11:19:50 +0200, Gree napisał(a):

> [...]
    > zamknięcia* w BZ WBK w ogóle nie ma. Skończyło się na tym, że dostałem
    > podpisane przez Nią ksero dyspozycji zamknięcia konta.

    Ja zamykałem konto koło kwietnia i z ich inicjatywy dostałem jakiś papier
    na to (nie wiem, co to dokładnie jest, ale jakby nie dali, to sam bym
    poprosił)

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 7. Data: 2005-09-11 09:52:12
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > zamknięcia* w BZ WBK w ogóle nie ma. Skończyło się na tym, że dostałem
    > podpisane przez Nią ksero dyspozycji zamknięcia konta.

    Jak ja zamykałem konto w Lukas Banku jak poprosiłem o potwierdzenie
    zamknięcia to powiedzieli, że takiego nie wystawiają, że właśnie przed
    chwilką zamknął mi konto i go nie ma. Na co ja, że nie wiem co Pan tam w
    komputerze teraz robił.
    I jak się uparłem, że oczekuję takiego potwierdzenia to wziął ode mnie numer
    telefonu, że będzie do mnie dzwonił, bo musi się w centrali dowiedzieć jak
    ma coś takiego wystawić :D Jaja jak nie wiem ;)

    Zadzwonił do mnie w następny dzień i powiedział, że mam wystosować do niego
    pisemną prośbę o wydanie takiego zaświadczenia i on się tym zajmie. Narazie
    minęło tylko 3 tygodnie od czasu jak dostał ode mnie pisemną prośbę... no i
    czekam sobie :D

    Daję jeszcze tydzień :D

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2005-09-11 09:53:51
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-09-11 11:21, p.wis napisał(a):

    > znaczy ze prawdopodobnie go nie mialem, tak dawno to bylo ze nie pamietam

    Znaczy, że co bank to obyczaj ;-)

    Gree

  • 9. Data: 2005-09-11 10:05:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 11:09:07 +0200,
    napisała:
    > to bylo ponad 5 lat temu nie przyszlo mi do glowy zeby je trzymac
    No to masz problem. Możesz chociaż jakkolwiek uprawdopodobnić, że
    zamknąłeś to konto ? Bo w sytuacji jaką opisałeś to "z papierów" wynika,
    że masz konto i nie chcesz płacić za jego utrzymanie :-(

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 10. Data: 2005-09-11 10:33:17
    Od: "Marek Ciszewski" <m...@h...com>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zamknąłeś to konto ? Bo w sytuacji jaką opisałeś to "z papierów" wynika,
    > że masz konto i nie chcesz płacić za jego utrzymanie :-(

    A ja zrezygnowalem z konta w VW podczas pamietnej akcji wprowadzenia oplat.

    Dyspozycje wyslalem zanim zaczeli naliczac oplaty, ale doszla do nich juz po
    tym fakcie (poniewaz wyzerowalem wczesniej konta zrobilem debet na okolo
    4zl).

    Kilka tygodni pozniej dostalem poczta potwierdzenie zamkniecia kont, nie
    wspominali nic o debecie. Myslicie ze beda sie czepiac?