  • 1. Data: 2005-09-11 13:44:31
    Temat: grono.net
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Witam

    Jest taka dosc tajemniczo wygladająca z zewnątrz witryna http://grono.net/. Bez
    posiadania tam konta dosc trudno ocenic, czy warto się tam zarejestrować, gdyż
    nie ma żadnego podglądu wnętrza. Link do tej strony znalazlem na bankier.pl Moje
    pytania brzmią: czy ktoś z czytających te grupe jest tam zarejestrowany? jak
    bardzo tematyka bankowa jest obecna na tych stronach? czy ktoś byłby skłonny
    zaprosić mnie na te strony?

    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl
    / || \\

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 2. Data: 2005-09-11 13:58:59
    Temat: Re: grono.net
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Sun, 11 Sep 2005 15:44:31 +0200 Marcin Kaminski
    <m...@g...art.pl> wrote:

> [...]
    > zarejestrowany? jak bardzo tematyka bankowa jest obecna na tych stronach?

    jest grono biznes/banki, 55 osób.
    imho nie warto, grupa na newsach jest chyba bardziej rozwinięta, są tu prawdziwi
    spece ;)
    a grono ciągle ma jakieś problemy

    > czy ktoś byłby skłonny zaprosić mnie na te strony?

    a więc to pytanie to tylko sposób na dostanie się do grona? ;)

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM S/N: 0x000000C7

  • 3. Data: 2005-09-11 14:06:59
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Rafał Krupiński napisal dnia 2005-09-11 15:58:

    > a więc to pytanie to tylko sposób na dostanie się do grona? ;)

    W sumie były trzy pytania ;)

    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl
    / || \\

  • 4. Data: 2005-09-11 14:16:55
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Rafał Krupiński napisal dnia 2005-09-11 15:58:
    > on Sun, 11 Sep 2005 15:44:31 +0200 Marcin Kaminski

    > jest grono biznes/banki, 55 osób.

    Mało, zważywszy że wg bankier.pl jest tam już 350 tys. zarejestrowanych...
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1339076

    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl
    / || \\

  • 5. Data: 2005-09-11 14:20:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Kaminski wrote:
    > Mało, zważywszy że wg bankier.pl jest tam już 350 tys.
    > zarejestrowanych...
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1339076

    Ci dam bankier kurde ;)
    Hmmm na te 344 tysiecy mam id ponizej 900 ;) chyba dobrze, nie? :)
    No i mam zgronowanego No 1 :P

    Jak ktos chce zaproszenie - zapraszam na priva

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 6. Data: 2005-09-11 14:29:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > No i mam zgronowanego No 1 :P

    I siedzisz na moim gronie tematycznym ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-09-12 19:27:53
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > Hmmm na te 344 tysiecy mam id ponizej 900 ;) chyba dobrze, nie? :)

    A jakzes to odczytal ze masz na bankierze id~900 ?

  • 8. Data: 2005-09-12 19:53:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Tytus napisał(a):
    > A jakzes to odczytal ze masz na bankierze id~900 ?

    IMHO miał na myśli Grono, a odczytać można po ID.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2005-09-13 06:55:15
    Od: "Tomasz Bar" <t...@g...pl>

    Witaj Marcinie,

    jestem, a właściwie bye czlonkiem grona,
    Jak dla mnie żeneda. Sama dzieciarnia po 20-23 lat.
    poziom dyskusji żaden.
    Forum o ankach jest ale przeważaja posty w stylu :kaska z neta, klikaj i
    zarabiaj"

    Ogólnie badziej jak dla mnie oczywiście, bo spodziewałem sie zupełnie czegoś
    innego. Prawdziwie zamknietej spolecznosci a nie przedszkola.

    Rozumiem, że chciałbys tam cos zareklamować, ale jak dla mnie szkoda kasy,
    grupa docelowa kiepściutka.

    To kolejny serwis nie wiadomo dla kogo.

  • 10. Data: 2005-09-13 07:42:01
    Od: Rjak <r...@o...pl>

    w <news:dg5t4j$bs4$1@inews.gazeta.pl>
    Tomasz Bar napisał(a):

    > Jak dla mnie żeneda. Sama dzieciarnia po 20-23 lat.
    > poziom dyskusji żaden.

    Nie sledzilem wczesniejszej dyskusji, ale jest tez linkedin na przyklad. Tam juz
    jest mniej dzieciarni, czasem sie jakis 'spamerski' profil trafi.