  • 1. Data: 2008-05-28 13:54:31
    Temat: gorąco NIE polecam pekao sa
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    ok. 2 miesiące temu miałem troche wolnej gotówki i częściowo spłaciłem
    kredyt mieszkaniowy zaciągniety jeszcze w BPH.
    Od dwóch miesięcy nie mogę się doprosić o sporządzenie stosownego anksu do
    umowy i przedstawienia nowego harmonogram spłat. Wysokość ostatniej raty
    poznałem z informacji telefonicznej!sic!
    Dzisiaj odwiedziłem bank (już pekao sa - małe litery zamierzone) i panienka
    poinformowała mnie, że harmonogramu mi nie da gdyż bede dostawał co miesiąc
    pisemko z banku o wysokosci kolejnej raty!!
    Aneks zamiast paru linijek tekstu zawiera 4 strony drobnego druczku - nie
    podpisalem go, zabrałem egz. do domu, aby poczytać co ten bank napłodził w
    tym aneksie.
    Panienka poniformowala mnie, że raty wpłacać mam na nowe konto (wcielenie
    oddziału - a ROR wcześniej przezornie zlikwidowalem) afilacyjne
    (techniczne) -wydrukowala mi numer zaczynający sie od 00...
    i jednocześnie skresliła na wydruku te początkowe zera i napisała długopisem
    11..
    Natomiast własciwe konto kredytu to ponoc inne konto.....
    Powiedziałem na to, że wpłat będe dokonywał na stare konto, chyba, że bank
    mnie poinformuje na piśmie o nowym numerze!! A gdyby przyszlo mi do glowy
    wpłacić gotówką w kasie banku ratę kredytu to moge to zrobić, ale tylko z
    kartą IKM czy jakoś tak:(
    Załamka.

  • 2. Data: 2008-05-28 18:09:46
    Temat: Re: gorąco NIE polecam pekao sa
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Dzisiaj odwiedziłem bank (już pekao sa - małe litery zamierzone) i
    > panienka poinformowała mnie, że harmonogramu mi nie da gdyż bede dostawał
    > co miesiąc

    Bo super duper system pekao nie drukuje harmonogramu (takego jak w BPH)

    > pisemko z banku o wysokosci kolejnej raty!!

    Ale właśnie to wysyła.

    > Aneks zamiast paru linijek tekstu zawiera 4 strony drobnego druczku - nie

    To już pisze człowiek a nie system.

    > podpisalem go, zabrałem egz. do domu, aby poczytać co ten bank napłodził w
    > tym aneksie.

    Mozna i tak

    > Panienka poniformowala mnie, że raty wpłacać mam na nowe konto (wcielenie
    > oddziału - a ROR wcześniej przezornie zlikwidowalem) afilacyjne
    > (techniczne) -wydrukowala mi numer zaczynający sie od 00...

    No bo super duper system pekao nie potrafi w jednej linijce wydrukować
    pełnego numeru NRB rachunku

    > i jednocześnie skresliła na wydruku te początkowe zera i napisała
    > długopisem 11..

    Innego wyjścia nie ma

    > Natomiast własciwe konto kredytu to ponoc inne konto.....

    Zgadza się

    > Powiedziałem na to, że wpłat będe dokonywał na stare konto, chyba, że bank
    > mnie poinformuje na piśmie o nowym numerze!! A gdyby przyszlo mi do glowy

    Jak chcesz mieć problemy i składać kolejne reklamacje to jak najbardziej
    wpłacaj bezpośrednio na rachunek kredytowy. Tylko nie zdziw się że
    wcześniejsze wpłaty nie są zaksięgowane na ratę, że są później księgowanie
    itp itd.

    > wpłacić gotówką w kasie banku ratę kredytu to moge to zrobić, ale tylko z
    > kartą IKM czy jakoś tak:(

    A to już nieprawda - jak znasz numer rachunku technicznego to wpłacisz. Ale
    tylko na techniczny albo na stary bepehowski (ale chyba kasa wtedy eliksirem
    idzie)

    > Załamka.

    Mało powiedziane.

    Darek

  • 3. Data: 2008-05-28 21:29:51
    Temat: Re: gor?co NIE polecam pekao sa
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 28 May 2008 15:54:31 +0200, "JerzyR" <j...@d...pl> wrote:

    >mnie poinformuje na piśmie o nowym numerze!! A gdyby przyszlo mi do glowy
    >wpłacić gotówką w kasie banku ratę kredytu to moge to zrobić, ale tylko z
    >kartą IKM czy jakoś tak:(

    ROTFL. Ciekawe jak to się ma do kodeksu cywilnego, który wprost mówi,
    że nie można odmówić przyjęcia należnej gotówki.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2008-05-28 21:50:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > ROTFL. Ciekawe jak to się ma do kodeksu cywilnego, który wprost mówi,
    > że nie można odmówić przyjęcia należnej gotówki.

    Albo jesli oplacic rate przyjdzie ktos inny (np potomek).

    Sadze, ze byli pracownicy BPH gubia sie w nowych procedurach - IKM jest
    niezbedna przy wyplatach i to w obcych oddzialac. Zreszta, jak ktos sie
    uprze to wyplaci bez IKM i w obcym, tyle, ze wtedy chyba personel musi
    potwierdzac telefonicznie tozsamosc w macierzystym oddziale.
    Bzdura ta ikm - miala stanowic nezplatna alternatywe karty bankomatowej,
    do szybkich wyplat w kasie, a zrobili z niej zastepczy dowod osobisty, a
    wlasciwie nawet dokument zastepujacy dowod. W latach 90-ych, gdy bylem w
    tym banku, jeszcze sie tak nie modlili do tej IKM - po prostu
    przyspieszala wyplate w kasie.