  • 1. Data: 2008-05-28 14:09:21
    Temat: Gemoneybank + kredyt
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    Heja,
    mam małe pytanie dotyczące kredytu refinansującego (hipoteczny i ror) +
    jakaś tam kwota dowolna ale w cenie kredytu hipotecznego(wartość tej wolnej
    kwoty nie moze przekroczyć 20% wartości nieruchomości, bo wtedy
    automatycznie przeskakuje na wyższe oprocentowanie).
    Czekam na rozpatrzenie wniosku juz prawie 2 miesiące. Przedłuża się wszystko
    w winy banku (a to ktoś nie zauwazył, że czegoś nie mai trzeba donieść i
    wniosek lezał przez dwa tygodnie). Po miesiącu okazało się, że kredyt
    przyznano mi ale warunkowo (trzeba donieśc zawświadczenie o dochodach żony
    bo zmienił sięw między czasie druk, trzeba donieść wyciągi bankowe z okresu
    przedłużającego a co najważniejsze oprocentowanie wyższe o 1,3% (miało być
    4,21 CHF a zapodali mi 5,49). I kolejne dni na zapytanie dlaczego to
    oprocetnowanie jest takie a nie inne (choćmogłem przyposzczać dlaczego).
    Wszystko trwa prawie 2 miesiące i po tym czasie dowiaduję się, że
    oprocentowanie jest wyższe bo jakiś pajac analityk mając zaznaczone we
    wniosku, że nie może przekroczyć zadanego oprocentowania, wylicza kwotę
    większą niz 20% (sugerowoną we wniosku ale z zaznaczeniem, że trzeba ją
    zmienić na niższą tak żeby nie przekroczyła 20%). Po prawie dwóch miechach
    dowiaduję się , że wniosek musi iść do ponownego rozpatrzenia z tą mniejszą
    kwotą <20%, trzeba donieść nowe dokumenty... no qrwa ręce opadają. Wszytsko
    ładnie i pięknie próbuje załagodzić słodkim pierdzeniem pan doradca... a co
    ja mam zrobić?
    Skargę mogę złożyć dopiero po podpisaniu umowy kredytowej, wcześniej nie ma
    wyjścia, fakt mógłbym iść do innego banku w tym samym czasie i porównać
    oferty i wybraćmając jakąś furtkę, ale nie miałem na to czasu, ze względu na
    pracęi inne rzeczy, ale to nie jest istotne - nie miałem i już a oferta
    nawet bardzo ciekawa była.
    Moje pytanie: czy da radę zaskarżyć bank w jakis sposób, nawet już po
    podpisaniu umowy, zeby od nich coś uzyskać? Bo zwykłe przeprosiny tu nic nie
    dadzą.
    Ja ze swojej strony najlepiej poszedłbym do tych analityków i przypierd*lił
    przy wszystkich pracownikach - przecież to jest jakaś kpina!

    Sorry za wywód, nawet go nie czytam tylko od razu wysyłam więc sorry za
    literówki...

    Pozdr,
    KAi

  • 2. Data: 2008-05-28 19:13:43
    Temat: Re: Gemoneybank + kredyt
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Moje pytanie: czy da radę zaskarżyć bank w jakis sposób, nawet już po
    > podpisaniu umowy, zeby od nich coś uzyskać? Bo zwykłe przeprosiny tu nic
    > nie dadzą.

    i czego będziesz się domagał?
    w jaki sposób oszacujesz "straty"?

    zwyczajnie olej ten bank i idz do innego...to najlepsze co mozesz zrobic

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-29 11:09:53
    Od: "root" <r...@v...pl>

    Na szczęscie dzieki temu masz jeszcze szanse sie wycofac z interesów z tym
    bankiem. Szczerze ci radze bo jeszcze nie wiesz co cie czeka.
    GE+kredyt=samobojstwo warte nagrody Darwina

  • 4. Data: 2008-05-29 11:14:22
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message news:g1m2u3$a7o$1@news.onet.pl...

    > GE+kredyt=samobojstwo warte nagrody Darwina

    A jakieś szczegóły?

  • 5. Data: 2008-05-29 11:32:30
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "KAi" <p...@j...pl> wrote in message

    > A jakieś szczegóły?

    Szczegoly dosc rzetelnie przedstawil niejaki KAi w poscie zaczynajacym ten
    watek.... aaaa to przeciez Ty!

    NMSP :)
    pozdr

  • 6. Data: 2008-05-29 11:33:55
    Od: "Włodziu" <m...@w...pl>

    Użytkownik "KAi" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > A jakieś szczegóły?

    Człowieku poczytaj sobie grupę dyskusyjną i liczne przygody grupowiczów z
    GE, GetinBankiem i ewentualnie ING - te trzy były chyba najbardziej
    objechane na tej grupie i słusznie !!

    Więc jak bardzo chcesz to weź kredyt w GE tylko później nie pisz o
    problemach, oszustwach i prośbach o radę co masz zrobić i przede wszystkim
    CZYTAJ UMOWĘ Z BANKIEM !!!!!!!!

  • 7. Data: 2008-05-29 14:07:25
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    "W?odziu" <m...@w...pl> wrote:
    > Wiec jak bardzo chcesz to we 1/4 kredyt w GE tylko pó 1/4 niej nie pisz o
    > problemach, oszustwach i pro?bach o rade co masz zrobiae i przede wszystkim
    > CZYTAJ UMOWE Z BANKIEM !!!!!!!!

    Oszustwach? Co ty pierniczysz! Owszem, GE jest twardy, a nawet bardzo
    twardy w negocjacjach (czytaj: głuchy), no to też byłem twardy.
    Nie chcieli obniżyć odsetek, to refinansowałem kredyt innym i mogli
    mnie pocałować. Cóż, zamiast stracić *trochę* zarobku, stracili cały.
    Ich biznes, ich sprawa. Grzecznie przysłali anulowane weksle i wniosek
    o zwolnienie hipoteki, skasowali dane z BIKu i żegnaj Gienia...

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net